افتتاح دفتر یاوران شورا با هدف تکریم یاوران و تقویت همبستگی اجتماعی

افتتاح دفتر یاوران شورا با هدف تکریم یاوران و تقویت همبستگی اجتماعی

در این مراسم دکتر«نواب قائدی» با تاکید بر حفظ شان یاوران شورا، اظهار داشت: از آنجا که یاوران شورا، پل ارتباطی بین مردم، شورا و مدیریت شهری محسوب می‌شوند و در واقع پیام رسان مردم و انتقال دهنده مسائل و مشکلات محله‌ها هستند، بنابراین احترام به آنها به منزله تکریم و احترام به مردم است .

وی با بیان اینکه شورای شهر و مدیریت شهری در تلاش برای برقراری عدالت اجتماعی در محله‌ها و پیشرفت و توسعه شهر هستند، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به ویژه محلات کمتر برخوردار شهری رویکرد شورای شهر و شهرداری برای ایجاد توازن در خدمات دهی و برقراری عدالت اجتماعی است .

عضو شورای شهر شیراز و ناظر شورا در شهرداری منطقه شش، شناسایی نیازهای شهر و مردم را مهم بر شمرد و ادامه داد: در این خصوص نهادهای مردمی خصوصا یاوران شورا می‌توانند با همکاری و همگرایی خود مدیریت شهری را در ارائه خدمات مورد نیاز شهر، یاری رسانند .

گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین کرمی امام جماعت مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) شهرک جوادیه، جمعی از یاوران شورا، دکتر اسماعیلی شهردار منطقه شش و معصومی مسئول کمیته اجرایی یاوران شورای اسلامی نیز حضور داشتند .

پایان خبر/

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات