معذوریت در ارائه خدمات به افرادی که ماسک ندارند

معذوریت در ارائه خدمات به افرادی که ماسک ندارند

معذوریت در ارائه خدمات به افرادی که ماسک ندارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محسن شریعتی با بیان این مطلب، اظهار کرد: با توجه به اینکه پایانه های مسافربری یکی از مبادی ورودی شهر مشهد محسوب می‌شود، به جهت ایجاد شرایط امن و بهداشتی کماکان بحث پایش مسافران با حضور عوامل مدیریت بحران شهرداری مشهد (دوام ثامن) برقرار است.

وی افزود: دراین فرآیند نسبت به تب سنجی و بررسی میزان اکسیژن خون مسافران به صورت روزانه اقدام می کنیم و در شرایطی که افراد نیازمند پیگیری ویژه باشند مشخصات آن ها را به مراکز درمانی تخصصی اعلام خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد عنوان کرد: علاوه بر این به صورت مستمر بحث ضدعفدنی مراکز و امکانات موجود در پایانه ها و ایستگاه های سوار را پیگیر هستیم و طی یک برنامه مدون و روزانه اجرای صحیح آن را دنبال می کنیم.
شریعتی خاطرنشان کرد: سرویس های بهداشتی، سالن های حضور مسافر، گیت های کنترل، کانترهای مرتبط با فروش بلیت و وب کیوسک های اینترنتی فروش بلیت ، نمازخانه ها و... به صورت روزانه و طی برنامه ای از قبل تعیین شده ضدعفونی می شوند.

وی تاکید کرد: همچنین در حوزه اطلاع رسانی و آموزش شهروندی ، پیام های بهداشتی از طریق سیستم های صوتی و نمایشگرهای موجود در پایانه ها اعلام می شودو راهنمائیهای لازم به مراجعین صورت می پذیرد.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد بیان کرد: در خواست ما از مسافران این است که در شرایط موجود از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت انجام سفر ضروری لزوما از ماسک و موارد خود مراقبتی استفاده نمایند .

شریعتی با بیان اینکه در پایانه ها از ارائه خدمات به افرادی که ماسک ندارند معذور خواهیم بود، تصریح کرد: مسافران می توانند در صورت نداشتن ماسک از مراکز موجود در پایانه ها که در مکانهای حضور مسافرین قرار دارد نسبت به تهیه آن اقدام کنند.

وی گفت: از مسافران نیز درخواست داریم حتما قبل از سفر نسبت به تهیه بلیت خود از درگاه های اینترنی و یا آزانسهای مسافرتی اقدام نمایند و از مراجعه غیر ضروری برای تهیه بلیت خودداری کنند.
غزاله شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات