شورای پنجم نهایت تلاش خود را برای خدمت‌رسانی و  ...

شورای پنجم نهایت تلاش خود را برای خدمت‌رسانی و ...

شورای پنجم نهایت تلاش خود را برای خدمت‌رسانی و جلب رضایت مردم انجام می‌دهد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، حمیدرضا موحدی‌زاده در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر و شهردار و مدیران شهری از پروژه‌های عمرانی سطح شهر، اظهارکرد: مایه خرسندی و امیدواری است که مهندسان و کارگران زحمتکش با تمام قوا در حال تلاش برای پیشرفت شهر و پاسخگویی به نیازهای شهروندان در مباحثی چون ترافیک، حمل‌ونقل و ... هستند.

وی با اشاره به پروژه احداث پارکینگ طبقاتی آزادی، گفت: براساس ارزیابی‌ها میتوان نسبت به بهره‌برداری از این پروژه تا پایان سال امیدوار بود؛ پروژه‌ای که با بهره‌برداری از آن 800 جای پارک خودرو تامین و از سوی دیگر این پروژه با دانشگاه فردوسی، ایستگاه مترو و پارک ملت متصل می‌شود و چشم‌انداز خوبی را برای شهر به ارمغان می‌آورد.

موحدی‌زاده درخصوص مسیر اتصال کوشش به خلج هم تصریح کرد: این پروژه میتواند موجب تسهیل دسترسی شهروندان به منطقه گردشگری هفت‌حوض و نیز بلوارهای پیروزی، فکوری و نماز شود که نقش بسزایی در کاهش ترافیک منطقه خواهد داشت.

نایب رئیس شورای شهر مشهد در ادامه صحبت‌های خود به جاده 75 متری رضوی اشاره کرد و افزود: شهرداری ممکن است مسئولیت مستقیمی در قبال این محور نداشته باشد ولی به لحاظ اهمیت مسیر و تسهیل عبور و مرور خودروهای سبک و سنگین و ساکنان بومی دست به کار شد؛ سالانه ده‌ها نفر از شهروندان و هموطنان ما بخاطر شرایط نامناسب این محور جان خود را از دست می‌دادند که امیدواریم تا 2 الی 3 ماه آینده به بهره‌برداری برسد.
موحدی‌زاده خاطرنشان کرد: در شرایطی که دولت از نظر مالی شرایط مناسبی ندارد، مدیریت شهری مشهد و شورای پنجم با سیاست‌گذاری و تدبیر خود موفق شده در گوشه‌وکنار شهر جنب و جوش خاصی در عرصه عمرانی ایجاد کند.

وی با اشاره به اصلاح هندسی و تعریض پل پرتوی، گفت: مردم شاهد هستند که این روزها تردد در این نقطه از شهر که مسیر دسترسی به طرقبه و شاندیز است، تسهیل شده و ترافیک روانی را شاهد هستیم.

موحدی‌زاده افزود: برآیند این اقدامات نشان از عزم و اراده و برنامه جامع مدیریت شهری برای خدمت‎رسانی به شهروندان و گره‌‎گشایی از بار ترافیکی شهر دارد.

وی در پایان اظهارکرد: شورای شهر مشهد و مدیریت شهری در خدمت مردم و زائران و گردشگران مشهدالرضا(ع) است و اگر برخی افراد اندکی انصاف داشته باشند، علیرغم مشکلات مختلفی که اطراف ما را گرفته، این گفته را تصدیق می‌کنند که شورای پنجم نهایت تلاش خود را برای خدمت‌رسانی و جلب رضایت مردم انجام می‌دهد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات