عمده پروژه‌های عمرانی شهر در مناطق کم‌برخوردار  ...

عمده پروژه‌های عمرانی شهر در مناطق کم‌برخوردار ...

عمده پروژه‌های عمرانی شهر در مناطق کم‌برخوردار تعریف شده‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، مجتبی بهاروند در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد، شهردار و مدیران شهری از پروژه‌های عمرانی سطح شهر، ضمن تقدیر از جدیت و پیگیری معاونت عمرانی برای پیشبرد پروژه‌‌‎ها، اظهارکرد: با تاکیدات شورای شهر و اعتباراتی که مصوب شده، عملیات اجرایی 24 پروژه عمرانی و ترافیکی تا پایان سال آغاز و یا به اتمام و بهره‌برداری خواهد رسید.

بهاروند با بیان اینکه ارزش پروژه‌های عمرانی در حال اجرای سطح شهر حدود هزار میلیاردتومان است، گفت: بخش عمده‌ این پروژه‌ها در مناطق کم‌برخوردار شهر هستند چراکه یکی از شاخص‌ترین سیاست‌های شورای پنجم، توسعه متوازن و عدالت‌محور است.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت خوب اکثر پروژه‌ها و تطابق آنها با برنامه زمان‌بندی پیش‌بینی شده، افزود: در کنار سرعت‌بخشی به پروژه‌ها، باید به مقوله کیفیت هم توجه داشت که خوشبختانه این دو مولفه در تمام پروژه‌ها رعایت شده است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد با بیان اینکه امیدواریم 3 سطح از تقاطع آزادگان تا بهمن‌ماه به بهره‌برداری برسد، تصریح کرد: یکی از پروژه‌هایی که به زودی شاهد بهره‌برداری آن خواهیم بود، پروژه 75 متری رضوی است که عید غدیر در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

بهاروند در پایان اشاره‌ای هم به بازدید انجام شده از پایانه اتوبوسرانی ابراهیم‌آباد اشاره کرد و گفت: به زودی 100 دستگاه مینی‌بوس جدید وارد چرخه حمل‌ونقل عمومی مشهد می‌شود که موجب سرعت بخشی به جابجایی مسافران و تسهیل تردد آنها می‌شود.1

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات