گازرسانی مسکن مهر کند است، اما تاخیر ندارد

گازرسانی مسکن مهر کند است، اما تاخیر ندارد

http://www.bananews.ir/مدیر عامل گاز استان تهران و البرز از اجرای گازرسانی در پروژه های مسکن مهر براساس برنامه خبرداد و اعلام کرد: به علت محدود بدون فضا مشکلاتی برای خطوط لوله گاز به وجود آمده که کار گازرسانی را کند کرده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) یعقوب علی حسین نیا در گفت‌وگو با فارس با اشاره به گاز رسانی به مسکن مهر در استان تهران و البرز گفت: در حقیقت اگر کسانی خارج از مباحثی که وجود دارد قضاوت می کنند ناشی از بی اطلاعی آنها است.

وی ادامه داد: مسکن مهر برای کشور و هیات دولت اهمیت دارد و شرکت گاز نیز به تبع این اهمیت خود را موظف می داند تا پا به پای مراحل احداث این پروژه ها کار گاز رسانی را انجام دهد.

مدیر عامل شرکت گاز استان تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر در دو استان تهران و البرز حدود ۲۶۰ هزار واحد مسکن مهر در حال احداث است بنابراین به نوعی می توان گفت بالاترین رقم احداث مسکن مهر در کشور در این دواستان واقع شده است.

وی با اشاره به تفکیک احداث مسکن مهر در این دو استان اظهار کرد: ۹۰ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند، ۵۵ هزار واحد در هشتگرد، ۱۰ هزار واحد در شهر پردیس که این رقم قرار است به ۵۰ هزار واحد برسد در حال ساخت است.

حسین نیا ادامه داد: در شهر هایی که بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت دارند احداث این واحد ها در دست سازمان مسکن و شهرسازی و شهر های کمتر از ۲۵ هزار نفر در دست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و من با جرات اعلام می کنم در تمامی این سایت ها به جز شهر ابریشم درمنطقه ساوج بلاغ و دشت ناصر در منطقه فیروزکوه که تا دو هفته آینده پیمانکاران مشخص می شود گازرسانی در حال انجام است و به هیچ عنوان از برنامه گازرسانی عقب نیستیم.

وی با اشاره به اشکالات موجود در گازرسانی به مسکن مهر گفت: نکته ای که در این میان وجود دارد چون عملیات گازرسانی در کنار دیگر دستگاه های خدمات رسان مانند آب، برق، مخابرات در یک منطقه محدود انجام می شود موجب شده تا کار با کندی پیش رود و موجب شده است حتی در چندین نقطه به لوله های گاز آسیب برسد و صدماتی را ایجاد کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران و البرز ادامه داد: مدیران تصمیم گیر در احداث این واحد های مسکن مهر باید فکری کنند تا بدون اینکه صدمه ای به واحدهای عملیاتی بخورد و کار به مخاطره نیفتاد مراحل گازرسانی نیز انجام شود.

 

 

    نظرات