از قطع برق تاسیسات آبرسانی ۷۰ روستا در خوزستان جلوگیری شد

از قطع برق تاسیسات آبرسانی ۷۰ روستا در خوزستان جلوگیری شد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "مصطفی احمدپور" مدیر توزیع برق مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: با اقدام فوری و انتقال بار از سایر نقاط، از قطع برق تاسیسات آبرسانی ۷۰ روستا در این منطقه پیشگیری شد.
وی افزود: جرثقیل حامل بار ترافیکی در جاده لالی مسجدسلیمان با شبکه تامین کننده برق مناطق روستایی و همچنین تاسیسات آبرسانی ۷۰ روستای این منطقه برخورد کرد و علاوه بر خسارات سنگین باعث آسیب جدی به حدود ۱۰ پایه برق شده به گونه‌ای که لازم است تا پایه‌های آسیب دیده به‌صورت کامل تعویض شوند.
مدیر توزیع برق مسجدسلیمان با اشاره به اینکه کار جمع‌آوری شبکه آسیب دیده و احداث شبکه جدید با توجه به کوهستانی بودن منطقه دشوار و زمان‌بر است، ادامه داد: روستاهای پره زرد، پر نوشته و دهگه بزرگ و کوچک به صورت مستقیم از این حادثه دچار نوسان و قطعی موقتی برق شدند و تامین برق تاسیسات آبرسانی ۷۰ روستا به مخاطره جدی افتاد که با سرعت عمل و تدابیر فنی و تخصصی انجام شده از این اتفاق جلوگیری شد.
احمدپور تصریح کرد: درحال حاضر شرایط و وضعیت برق در تمامی مناطق عادی است و گروه‌های عملیاتی مشغول کار طراحی شبکه‌های جدید هستند تا جایگزین شبکه آسیب دیده شود.
بر اساس این گزارش، برآوردهای اولیه حاکی از خسارت ۵۰۰ میلیون تومانی به شبکه‌های برق روستایی مسجدسلیمان است که احتمال افزایش خسارت وجود دارد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات