بیمارستان 239 تختخوابی ولیعصر(عج) بروجن با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح می شود

بیمارستان 239 تختخوابی ولیعصر(عج) بروجن با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح می شود

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری، حسینعلی مقصودی گفت: ساخت بیمارستان جدید بروجن به مساحت 39600 و زیربنای 17500 مترمربع از سال 1387 آغاز شده است و شامل 9 بخش بستری داخلی، بستری جراحی، بستری زنان و زایمان، بستری کودکان، اورژانس، I.C.U، C.C.U، N.I.C.U و P.C.C.U می باشد. وی سازمان مجری ساختمان و تأسیسات دولتی وعمومی را به عنوان کارفرمای پروژه و اعتبار هزینه شده برای احداث بیمارستان را 620 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: جهت خرید تجهیزات تخت بیمارستانی، دستگاه های تصویربرداری، تجهیزات بخش های ویژه، تجهیزات اتاق عمل و ماشین های بیهوشی نیز مبلغ 700 میلیارد ریال اعتبار توسط دانشگاه علوم پزشکی هزینه شده است.
بازدید از پروژه های راه و شهرسازی همچون احداث کمربندی شمالی شهرکرد، محورشهرکرد ـ شلمزار، پروژه تونل زره، محور بروجن ـ شهرکرد، احداث راه آهن مبارکه ـ سفیددشت ـ شهرکرد از دیگر برنامه های سفر معاون رئیس جمهور می باشد.
گفتنی است؛ دکترمحمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور در استان روز سه شنبه 24 تیرماه برای شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی استان و همچنین بهره برداری و بازدید از چندین پروژه عمرانی و راهسازی به استان چهارمحال و بختیاری سفر خواهد کرد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختيارى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختيارى

    اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختيارى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات