توقیف 406 دستگاه حفاری غیر مجاز در استان

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان از توقیف 406 دستگاه حفاری غیر مجاز در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان ، در بازدید از یگان حفاظت و سامانه  3848 ، بیست دوم تیرماه ، دکتر مسعود میر محمد صادقی ، با اعلام این خبر افزود : از سال 98 تا کنون نیز 210 مورد جلوگیری از تخلفات حفاری در استان ثبت شده است .

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان برآورد ارزش ریالی توقیفات صورت گرفته را ده میلیارد و ششصد و ده میلیون تومان اعلام و تصریح کرد: اجرای احکام اعم از تخلیه منصوبات غیر مجاز،پر، مسدود ومسلوب المنفعه چاههای غیر مجاز به صورت جدی در استان اصفهان پیگیری می شود و تا کنون تعداد 150 شماره تلفن حفاران غیر مجازدر 1300 نقطه شهر اصفهان با دستورمقام قضایی مسدود شده است. وی با تأکید بر رصد سایت های تبلیغاتی و فروش کالا و خدمات نظیر شیپور، دیوار و دیگر درگاه های مرتبط گفت : تعداد 30شماره تلفن حفاران غیر مجاز هم چنین  با دستورمقام قضایی در فضای مجازی مسدود شد.

میرمحمد صادقی با اشاره بر هدف دریافت گزارش های مردمی به صورت شبانه روزی از طریق سامانه 3848 افزود: از زمان راه اندازی این سامانه در اسفند ماه 98 ، 1007 مورد تماس مردمی از سراسر استان اصفهان دریافت و ثبت شده است.

وی با تأکید بر تسهیل ارتباط با مردم تصریح کرد : ثبت و رسیدگی به هر گونه تخلفات آبی از خدمات سامانه تلفنی 3848  است.

طبق اعلام معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان ، 160 عدد بنر ، 100 عدد استند ، 2000 پوستر با موضوع سامانه تلفنی 3848 در سراسر استان نصب شده است و تمامی خودروهای گشت در استان علائم سامانه تلفنی 3848 را دارا هستند تا ارتباط مردم با همکاران شرکت آب منطقه ای اصفهان تسهیل شود .

این سامانه منحصر به فرد اولین بار در کشور در شرکت آب منطقه ای اصفهان از اسفند 98 شروع به کار کرده و مردم می توانند در سراسر استان از طریق تماس با این سامانه در تمام طول شبانه روز گزارش تخلفات از قبیل حفاری ، لایروبی و کف شکنی غیر مجاز چاه ، بهره برداری از چاههای فاقد پروانه برداشت پساب از فاضلاب شهری ، برداشت غیر مجاز از کانال ها و شبکه های آبیاری ، تصرف و ساخت و ساز غیر مجاز در حریم و بستر رودخانه ها و ساخت ، نگهداری ، حمل و تردد انواع دستگاه های حفاری غیر مجاز از را مطرح کنند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اصفهان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اصفهان

    شركت آب منطقه‌ای اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات