رفع افت ولتاژ بخش طرهان(لرستان) با نصب یک دستگاه اتوترانس

رفع افت ولتاژ بخش طرهان(لرستان) با نصب یک دستگاه اتوترانس

با نصب یک دستگاه اتوترانس 800 کیلو ولت آمپر افت ولتاژ 24 روستا در بخش طرهان شهرستان کوهدشت رفع گردید.

به گزارش دفتر روابط عمومی برق  لرستان، مهندس فریدون خودنیا مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در این خصوص اظهار داشت: با افزایش تعداد مشترکین در بخش های مختلف علی الخصوص بخش کشاورزی و خانگی، بخش طرهان شهرستان کوهدشت با افت ولتاژ مواجه گردید.

مهندس خودنیا با بیان  اینکه شرکت توزیع برق استان لرستان همواره سعی نموده برق پایدار و مطمئن را برای هم استانی های عزیز تامین نماید،ابراز داشت: در بخش طرهان شهرستان کوهدشت به دلیل ساخت و سازهای جدید و افزایش بی رویه مصرف  با افت ولتاژ مواجه شدیم که با نصب یک دستگاه اتوترانس مشکل این بخش مرتفع گردید.

وی همچنین گفت:خواسته ما از مردم فهیم لرستان این است که  با توجه به فصل گرما و افزایش مصرف برق با صرفه جویی به خصوص در ساعات اوج بار ما را یاری کنند تا شاهد خاموشی های ناخواسته و بی برنامه نباشیم.

در ادامه علی بدری مدیریت توزیع برق شهرستان کوهدشت گفت: بخش طرهان یکی از بزرگترین بخش های استان می باشد که در سال های اخیر بیش از 1000 مشترک برق به مشترکین آن اضافه شده که بیشتر آنها در بخش خانگی ،کشاورزی، مرغداری های صنعتی و چاه های آب شرب می باشند.

مهندس بدری با بیان اینکه افزایش این مشترکین باعث افت شدید ولتاژ گردید، گفت: بلافاصله پس از محرز شدن افت ولتاژ با کارهای کارشناسی و  حمایت های مدیر عامل در سریع ترین زما ن ممکن  اقدام به نصب یکدستگاه اتوترانس800 کیلو ولت امپر در این بخش نمودیم که باعث رفع افت ولتاز 24 روستای مناطق کوشکی، سرطرهان و سیاه پله گردید.

وی در پایان گفت: پس از نصب اتوترانس فوق ولتاژگیری مجدد انجام و نتایج رضایت بخشی را به دنبال داشت و مردم منطقه کاملأ ابراز رضایت خاطر داشتند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان یک شرکت در شهر خرم آباد می باشد

      نظرات