حمایت‌های شورای شهر و مدیریت شهرداری مانع از  ...

حمایت‌های شورای شهر و مدیریت شهرداری مانع از ...

حمایت‌های شورای شهر و مدیریت شهرداری مانع از تعطیلی و تاخیر در پیشرفت پروژه‌ها شده است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، احسان اصولی، در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری از پروژه‌های عمرانی معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری مشهد با بیان اینکه پس از گذشت حدود 3 سال از عمر شورای پنجم، امروز شاهد تنوع خوبی از پروژه‌ها هستیم، اظهارکرد: پروژه‌ها در بخش‌های مختلف ماموریتی خدمات شهری تعریف شده و در تکمیل، راه‌اندازی و افتتاح و بهره‌برداری هستند.

اصولی در ادامه گفت: علیرغم همه محدودیت‌ها و مشکلات مالی و رشد فزاینده نرخ ارز، پروژه‌ها با قوت در حال پیشرفت هستند؛ البته در پروژه‌ای مثل تصفیه‌خانه چهل بازه، سرمایه‌گذار متحمل هزینه‌هایی بیش از آنچه در قرارداد بوده، شده و لذا تعدیل‌ها و اصلاحاتی باید در آن اعمال شود که شورا نیز همراهی خواهد کرد.

وی افزود: تصفیه‌خانه چهل‌بازه یکی از مدرن‌ترین تصفیه‌خانه‌هاست که با تجهیزاتی به روز در حال ساخته شدن است.

عضو کمیسیون خدمات‌شهری و محیط‌زیست شورای شهر مشهد با بیان اینکه تک‌تک عوامل یاد شده در بالا دلایل کافی برای توقف و ایجاد تاخیر در پیشرفت پروژه‌ها هستند ولی با حمایت‌های شورای شهر و تدابیر و مدیریت شهرداری هیچ خللی به روند پیشرفت پروژه وارد نشده است و مطابق با برنامه زمان‌بندی در حال جلورفتن هستند.

اصولی در پایان گفت: بدون شک پیش از اتمام دوره شورای پنجم، بخش زیادی از پروژه‌های حوزه خدمات شهری به بهره‌برداری خواهند رسید و شهر مشهد از آنها بهره‌مند می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات