آسفالت معابر خاکی تا پایان شهریور ماه به اتمام می رسد

آسفالت معابر خاکی تا پایان شهریور ماه به اتمام می رسد

شهردار ارومیه گفت: در حال حاضر تمام توان در خصوص آسفالت به آسفالت معابر خاکی و کوچه هایی که بیش از 50 درصد ساخت و ساز در آن صورت گرفته،  معطوف شده است .

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور با اشاره به آسفالت معابر خاکی، بیان کرد:  آسفالت معابر خاکی داخل محدوده با استفاده از ظرفیت همه ماشین آلات  تا پایان شهریور ماه به اتمام می رسد.
وی با بیان اینکه آسفالت رویه معابر در معابری که عمر آسفالتشان بیش از 20سال است، صورت می گیرد، عنوان کرد:  آسفالت رویه  معابر در بافت فرسوده شهری با عمر بیش از 20 سال از مهر ماه سال جاری آغاز می شود.
شهردار ارومیه با اشاره به ساماندهی ورودی های سطح شهر ارومیه ، اظهار کرد:  در حال حاضر تعریض جاده اشنویه تا ایستگاه راه آهن  که از جمله ضروریت های شهرجهت تعریض  بدلیل تردد زیاد است با مشارکت دولت در حال اجرا ست و تعریض باند برگشت به اتمام رسیده و باند رفت نیز تعریض می شود.
وی در ادامه با بیان اینکه مرمت بازار تاریخی شهر ارومیه با ساماندهی راسته پنیر فروشان از سال گذشته آغاز شده و همچنان تدوام دارد، بیان  کرد:  امسال نیز به بافت های  تاریخی واقع در خیابان امام خمینی (ره) نگاه ویژه می شود.
وی گفت:  شهرداری ارومیه با هدف حفظ و احیای بافت تاریخی با نظر شورای اسلامی شهر در مرمت و احیای  بافت تاریخی با سازمان  میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان غربی کمک خواهد کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات