دیوارهای سطح شهر نقش طبیعت گرفت

دیوارهای سطح شهر نقش طبیعت گرفت

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، زیباسازی محیط یکی از مسائل مهمی است که علاوه بر زیبایی شهر نشاط را نیز به شهروندان هدیه می‌کند ازاین‌رو این سازمان بارنگ آمیزی و نقاشی دیوارهای سطح شهر خود را در افزایش نشاط و شادابی شهروندان سهیم می داند.

به گفته رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ساری ارتقای کیفیت معابر و زیباسازی محيط شهری از شاخص‌های افزايش نشاط و سلامتی در جامعه است در همین راستا واحد زیباسازی این سازمان پاک‌سازی و رنگ آمیزی دیوارهای سطح شهر را آغاز و در مرحله‌ی نخست عملیات رنگ‌آمیزی بر روی دیوارهای خیابان امیر مازندرانی و فرهنگ انجام شد و مابقی خیابان‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: رنگ‌آمیزی و نقاشی دیوار یکی از ارکان زیباسازی شهری است و موجب تزریق روح شادابی، افزایش زیبای‌های بصری می‌شود.

عین‌الله احمدی گفت: در برخی نقاط شهر مشاهده می‌شود که تبلیغات بر روی دیوارها انجام و چهره نازيبايي را به شهر می‌دهد و دیدن این مناظر به‌نوعی در تضعیف روحیه شهروندان نیز مؤثر است بنابراین رنگ‌آمیزی دیوارها می‌تواند تأثیر مستقیم در افزایش روحیه شاداب شهروندان داشته باشد.


وی ادامه داد: این سازمان علاوه بر رنگ آمیزی دیوارها، با کاشت گل و گیاه بارنگ‌های متنوع در میادین، پارک‌ها و بلوارها این زیبایی را افزون کرده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ساری گفت: تلاش می‌کنیم با ایجاد فضایی با نشاط و دلنشین، برای شهروندان ساری محیط شهر را دلپذیرتر کرده و فضای نشاط‌بخشی برای آنان فراهم آوریم.

فضای سبز یکی از مهم‌ترین نمودهای عملکرد شهری به شمار می‌رود که علاوه بر زیبایی بخشیدن به منظر شهری در تقویت روحیه و شادابی شهروندان نیز تأثیرگذار باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات