راه اندازی سامانه هشدارسیل

راه اندازی سامانه هشدارسیل

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان در جلسه مدیریت بحران استان راه اندازی سامانه هشدار سیل در جهت پیشگیری از حوادث احتمالی را مورد تأکید قرار داد.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان؛ جلسه مدیریت بحران با حضور مدیران عضو کمیته مدیریت بحران در محل این شرکت تشکیل گردید.

مهندس وحید خرّمی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان اظهار داشت: حد حریم بستر 25 ساله رودخانه ها باید آزاد باشند و در این خصوص مطالعه حد بستر رودخانه های استان در حال انجام و اجراء می باشد که نیازمند حمایت همه جانبه دستگاههای مرتبط در این حوزه هستیم.

مهندس خرّمی به صدور پروانه های ساخت در نزدیکی رودخانه ها اشاره نمود و گفت: شهرداریها و دهیاریها در صدور مجوز ساخت ساز حریم رودخانه ها می بایست از آب منطقه ای استعلام لازم را اخذ نمایند.

امیر مرادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری نیز در این جلسه ضمن تقدیر از تلاشهای شرکت آب منطقه ای گیلان در سال آبی جاری بیان داشت: با حضور فعال و پر رنگ شرکت آب منطقه ای گیلان سال زراعی جاری با کمترین تنش آبی سپری شد.

وی انجام وظایف درست و بموقع دستگاههای اجرائی را مورد تأیید قرار داد و گفت: الویت مدیریت بحران پیشگیریی از به وجود آوردن بحران است.

مرادی به راه اندازی سامانه سریع هشدار سیل اشاره نمود و اظهار داشت: با راه اندازی این سامانه و جمع آوری اطلاعات و داده های مختلف در سریعترین زمان اطلاع رسانی لازم به مردم و مسئولین ارائه شود.

محمد دادرس مدیرکل هواشناسی استان گیلان نیز در این جلسه اشاره نمود: با جمع بندی داده های مختلف از دستگاههای اجرائی،  بستر مناسبی برای اطلاع رسانی به مردم فراهم می شود هدف ما رسیدن به هشدار سریع به هموطنان عزیزمان در خصوص نزولات جوی است.

وی به ورود سامانه بارشی جدید در 2 روز آینده به استان گیلان خبرداد و گفت: سطح هشدار قرمز برای شرایط جوی استان گیلان پیش بینی شده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات