برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل سازمان عمران و پایانه های  ...

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل سازمان عمران و پایانه های ...

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل سازمان عمران و پایانه های مسافربری شهرداری مشهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد جلسه تکریم و معارفه مدیران عامل سازمان عمران شهرداری مشهد و پایانه های مسافربری شهرداری مشهد با حضور خلیل الله کاظمی، معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و جمعی از مدیران برگزار شد.
در این جلسه از زحمات آقایان محسن شریعتی، مدیر عامل پیشین سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد و سید احسان عظیمی، مدیرعامل سابق سازمان عمران شهرداری مشهد تکریم و آقایان جلال قربانی به عنوان مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد و امیر سیاوش حجازی به عنوان مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد معارفه شدند.
جلال قربانی، مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد، در مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل سازمان عمران و پایانه های مسافربری شهرداری مشهد که در سالن شهدای شهرداری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم بتوانم به اعتماد آقای کاظمی و شهردار مشهد جواب مثبت بدهم و با همکاری دوستان بتوانیم به اهداف سازمان در راستای ارائه خدمات به زائران و مجاوران نائل شویم.
وی افزود: سازمان پایانه های شهرداری مشهد حساس و دارای موضوعات مختلفی است و کار سختی را در پیش رو مشاهده می کنم به همین دلیل دست کمک خود را به سوی همه دراز می کنم تا با همکاری آنان، مسئولیت خود را به نحو احسن انجام دهم.
تلاش برای کمرنگ کردن رنگ حاشیه نشینی در مشهد
در ادامه این جلسه امیر سیاوش حجازی، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد، ضمن تشکر از اعتماد شهردار مشهد و آقای کاظمی بیان کرد: بنده ۱۷ سال در مناطق حاشیه ای شهر مشهد خدمت کرده ام و تمام تلاشم را می کنم تا با اعتماد و حمایت آقای کاظمی در آینده رنگ حاشیه نشینی در مشهد کمرنگ شود.
وی افزود: روزانه با انجام پروژه های عمرانی و تسریع در آن تلاش می کنم تا بر اساس تابلوهای روزشمار نصب شده برای پروژه ها به قولی که به شهروندان داده شده عمل و پروژه ها را در زمان مقرر به بهره برداری برسانیم. همچنین با بسیج امکانات، بهره گیری از توان نیرو های سازمان عمران و خط مشی آقای کاظمی کار خود را به نحو احسن انجام دهم.
شکست رکورد تولید بتن و آسفالت طی یک سال گذشته
سید احسان عظمی، مدیرعامل سابق سازمان عمران شهرداری مشهد، نیز در پایان اظهار کرد: در مدت حدود یک سال و اندی که مسئولیت این سازمان را بر عهده گرفته بودم، خدمت گذاری به مردم جز با کار تیمی امکان پذیر نبود که موفقیت در این حوزه را مدیون همکاران خود در سازمان هستیم.
وی افزود: در سازمان عمران نیروهای تخصصی و حرفه ای حضور دارند که بدون حضور آنان نمی توانستیم کار را پیش ببریم به همین دلیل دست تک تک همکاران خود را می بوسم زیرا با تلاش شبانه روز و سه شیفت آنان توانستیم رکورد تولید آسفالت و بتن را بشکنیم. همچنین توانستیم اولین پل تیرقوس کشور را برای مردم به یادگار بگذاریم.
مدیرعامل سابق سازمان عمران شهرداری مشهد بیان کرد: با توجه زحمات و حمایت های آقای کاظمی توانستیم کارنامه ای در خور دفاع در مقابل وجدان خود را به یادگار بگذاریم. قطعا آقای حجازی که فردی بسیار توانمند و پرتلاش هستند می توانند این مسیر را بهتر از من ادامه دهند.
حوریه جمالی پور

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات