انتظار شورای اسلامی شهر مشهد، مدیریت شهری و مردم تسریع در امور است

انتظار شورای اسلامی شهر مشهد، مدیریت شهری و مردم تسریع در امور است

انتظار شورای اسلامی شهر مشهد، مدیریت شهری و مردم تسریع در امور است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مجتبی بهاروند، در مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل سازمان عمران و پایانه های مسافربری شهرداری مشهد که در سالن شهدای شهرداری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: از زحمات آقای عظیمی تشکر می کنیم زیرا خدمات ارزشمند ایشان سبب شد، پروژه های خوبی با هدایت آقای کاظمی به سرانجام برسد و آرزو دارم که همیشه سربلند و موفق باشند.
وی افزود: همچنین آقای شریعتی در طول دوران فعالیت خود کارهای بسیار خوبی انجام دادند که برای ایشان آرزوی بهبودی و موفقیت دارم.
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد بیان کرد: برای آقای حجازی آرزوی موفقیت می کنم زیرا کار در سازمان عمران بسیار سخت است و انتظار شورای اسلامی شهر مشهد، مدیریت شهری و مردم این است که در انجام کار تسریع شود و حتی از آقای عظیمی جلوتر بزنند زیرا توقع ما از این سازمان بسیار بالا است علاوه بر این برای آقای قربانی نیز آرزوی موفقیت می کنم تا شاهد خدمات ارزنده ای از ایشان باشیم.
در حوزه عمران و حمل و نقل کارهای خوبی انجام شده است
در ادامه غلامحسین صاحبی، عضو شورای شهر مشهد اظهار کرد: این تغییرات را به فال نیک می گیرم زیرا به قطع یقین برای ادامه پروژه های شهرداری مفید است.
وی افزود: همه اطلاع دارند که در حوزه عمران و حمل و نقل اقداماتی خوبی انجام شده و اگر فعالیت های این بخش را کنار بگذاریم، شهر تعطیل می شود. آرزو توفق برای هر دو بزرگواران دارم و امیدوارم در آینده سرعت پروژه ها افزایش و مردم بهره بیشتری از این پروژه ها کسب کنند.
حوریه جمالی پور

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات