انتظار زیادی از سازمان عمران در شورای اسلامی شهر مشهد وجود دارد

انتظار زیادی از سازمان عمران در شورای اسلامی شهر مشهد وجود دارد

انتظار زیادی از سازمان عمران در شورای اسلامی شهر مشهد وجود دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی در مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل سازمان عمران و پایانه های مسافربری شهرداری مشهد که در سالن شهداری شهرداری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدا آرزو صحت و سلامتی برای آقای شریعتی را از خداوند درخواست می کنم، ما این تصور را داشتیم که مدت درمان بیماری کرونا آنان به اتمام رسیده اما در تماس تلفنی که شب گذشته با ایشان داشتیم اعلام کردند که وضعیت خوبی ندارند بنابراین مجبور شدیم جلسه را بدون حضور ایشان برگزار کنیم همچنین از زحمات آقای عظیمی نیز تقدیر و تشکر می کنم.
وی افزود: زمانی که مسئولیت معاونت عمران را قبول کردم، یکی از موضوعات مورد بحث در شورای اسلامی شهر مشهد، نقش سازمان عمران در شهرداری است. قصد زیر سوال بردن زحمات دوستان در دوره های قبل را ندارم اما انتظار زیادی از سازمان عمران در شورای اسلامی شهر مشهد وجود دارد که انتظار به جایی است.
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: آقای عظیمی در دوران یک سال و اندی که در سازمان عمران مشغول به کار بودند، بسیار خوب درخشیدند به همین دلیل از زحمات ایشان و تیم بسیار خوبشان تقدیر و تشکر می کنم.
کاظمی خاطرنشان کرد: سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد نیز دارای فعالیت جاری و یومیه است و فعالیت و اقدامات خوبی را در این سازمان شاهد هستیم اما به دلیل حجم برنامه هایی که برای این سازمان تدیون شده، نیاز به روح و تحرک جدی تر در این سازمان هستیم. آقای شریعتی در این دوران اقدامات خوبی انجام داده اند اما بنا به دلایلی و به جهت افزایش تحرک در این سازمان نیاز به انجام تغییراتی هستیم.
وی اضافه کرد: با حمایت خاص شهردار آقای قربانی و حجازی از بین همکاران شهرداری برای قبول مسئولیت این دو معاونت منتخب شدند و مطمئنیم با تلاش و کوشش آنان به اهداف و برنامه های خود برسیم.
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: آقای حجازی به دلیل تحصیلات و تجربیات خوبی که از آن برخوردار هستند، می توانند اقدامات مثمر ثمری انجام دهند. در شهر روزشمارهایی را برای اتمام پروژه ها مستقر کرده ایم و مدیون همشهریان و زائران هستیم به همین دلیل فعالیت در حوزه عمران کار بسیار سختی است اما مطمئن هستیم که این توان در آقای حجازی و قربانی وجود دارد.
حوریه جمالی پور

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات