هرجا برنامه ریزی و عقلانیت حاکم شده، شاهد گشایش های بسیاری بوده ایم

هرجا برنامه ریزی و عقلانیت حاکم شده، شاهد گشایش های بسیاری بوده ایم

هرجا برنامه ریزی و عقلانیت حاکم شده، شاهد گشایش های بسیاری بوده ایم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، شهریار آل شیخ  در مراسم تکریم خود که با حضور شهردار، جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در مدتی که فراغت حاصل شد به موضوع تاریخ توسعه و این که چرا در کشور ما مسیر توسعه آنقدر سخت است پرداختم.
وی افزود: معتقدم پیشینه توسعه و عقلانیت به هم گره خورده است و آنهایی که خواسته اند فارغ از حکومت ها عقلانیت و توسعه را گسترش داده و پرچم آن را بالا نگهدارند، در کشور ما زیاد بوده اند.
معاون سابق برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد با بیان این که هرجا که برنامه ریزی و عقلانیت بر ما حاکم شده چه در دوران معاصر و چه در گذشته شاهد گشایش های زیادی بوده ایم، بیان کرد: در دوره هایی که منابع زیاد بوده اما به برنامه ریزی و عقلانیت توجه نشده و یا کمتر توجه شده است شاهد بیشترین تضییع در سرمایه و اموال هستیم .
آل شیخ خاطرنشان کرد: برنامه ریزی معطوف به هدف است و مانند قطب نما عمل می کند لذا اگر بدون آن حرکت کنیم ممکن است هرگز به هدف نرسیم.
وی اضافه کرد: اینجانب این شانس را داشتم که زمانی به حوزه برنامه ریزی آمدم با حضور نیروها و مدیران توانمند و حمایت های شهردار و شورای شهر، محکوم به پیروزی بودم .
معاون سابق برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد تصریح کرد: معاونان شهردار هرکدام یک سر و گردن از سایرکلانشهرها بالاتر بودند و من این شانس را داشتم که در این دوره حضور داشته باشم و خدمت رسانی کنم.
آل شیخ عنوان کرد: از حمایت های شورای شهر، دو شهرداری که با آنها کارکردم و دست مرا برای کارکردن باز گذاشتن و همچنین همکاران پرتلاشم در حوزه برنامه ریزی صمیمانه تشکر می کنم و برای خانم مهربان که از همکاران خوش فکر و خوشنام هستند، آرزوی موفقیت می کنم.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات