افزایش رضایت و تعاملات شهروندان هدف اجرای پروژه درب باغ

افزایش رضایت و تعاملات شهروندان هدف اجرای پروژه درب باغ

ابوالفضل ساروقیان با تأکید بر کارکرد اجرای پروژه‌های احیا و بازآفرینی، ارتقای تعاملات و مناسبات سازنده اجتماعی را یادآور شد و تزریق حس رضایت و شادابی را اثر مهم دیگر این رویکرد دانست.

وی، عزم و اراده شهردار و حمایت‌های شورای اسلامی شهر در کنار همراهی و همدلی معتمدین و اهالی محله را از عوامل مهم اجرایی شدن این پروژه عنوان کرد.

مدیر منطقه یک شهرداری با اشاره به اینکه پروژه مرکزمحله درب باغ مساحت 2300 متر مربع را در برمی‌گیرد گفت: این مرکز محله، شامل 1400 متر مربع پارک و معابر اطراف، 300 متر مربع فضای ورزشی و بازی و 600 متر مربع فضای پارکینگ است.

وی متذکر شد: علاوه بر 14 میلیارد ریال در بخش عمرانی، حدود 4 میلیارد ریال نیز در زمینه خدمات شهری اعم از تجیهزات، مبلمان و فضای سبز هزینه شده است.

ساروقیان، در ادامه به سایر پروژه‌های چلچراغ توسعه در منطقه یک اشاره کرد و اجرای آسفالت معابر اطراف پارک شهید قدیرزاده و کوچه شهید کاشانیان(دارایی) را یادآور شد و گفت: این پروژه‌‌ها نیز در مساحتی بالغ بر 12 هزار متر و حدود 6.7 میلیارد ریال هزینه به اجرا رسیده است.

وی، همچنین با اشاره به بهسازی معابر بافت تاریخی شامل بدنه‌سازی، کف‌سازی و آسفالت خاطرنشان کرد: کوچه درب باغ تا پانخل، کوچه تاریخی احسان، کوچه آزادی 46 واقع در میدان کمال الملک، کوچه باستان17 در خیابان علوی و کوچه گذر محله واقع در بلوار نماز (محله عباس‌آباد) از جمله معابری محسوب می‌شوند که با صرف 6.5 میلیارد ریال اعتبار بهسازی و مهیای بهره‌برداری شده‌اند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات