برای ساماندهی شهرک شهید بهشتی نیازمند حضور مردم هستیم

برای ساماندهی شهرک شهید بهشتی نیازمند حضور مردم هستیم

برای ساماندهی شهرک شهید بهشتی نیازمند حضور مردم هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، رمضانعلی فیضی صبح امروز در حاشیه بازدید از شهرک شهید بهشتی مشهد، اظهار کرد: امروز از سوی کمیسیون مناطق پیرامونی و کم برخودار از دو پروژه ای که از دو سال گذشته تحت عنوان پروژه های محرک توسعه شناخته شدند، بازدید به عمل آوردیم.

وی افزود: با توجه به اینکه در چند وقت گذشته دیواری که بین شهرک شهید بهشتی و شهرک پردیس حائل بود، تخریب شد.از همان لحظه ساماندهی این محدوده و بازآفرینی فضای شهری آن نیز در قالب حل و فصل شدن مساله فاضلاب و طرح اگو آغاز شد.

رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌ برخوردار شورای شهر مشهد با اشاره به اینکه همچنین ساماندهی مبدا ورودی شهرک شهید بهشتی نیز صورت گرفته، ادامه داد: علاوه بر آن فضاسازی فضای سبز در این محدوده از جمله موارد ساماندهی ما است.

فیضی خاطرنشان کرد: از روز نخست حسن نیت خود را ثابت و دست های خود را به سوی مردم به قصد کمک به آن ها دراز کردیم.

وی با اشاره به وجود دفتر تسهیل گری در این منطقه، بیان کرد: امید داریم که مسائل و مشکلات این منطقه سامان پیدا کند. در راستای اقدامات خود در این منطقه همزمان برخی از اقدامات ساماندهی را به منطقه تفویض کردیم و برخی از اقدامات را سازمان بازآفرینی شهرداری مشهد بر عهده گرفته و مردم نیز از اقدامات ما بازخورد بسیار خوبی نشان داده اند.

رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌ برخوردار شورای شهر مشهد اضافه کرد: اگر که بولوار ورودی را شکل دهیم و در راستای آن، بولوار شمالی و جنوبی را در موازات آن دیواری که قبلا پا برجا بود، بنا کنیم؛ بسیار اتفاق خوبی خواهد بود.

فیضی با بیان اینکه برای ساماندهی شهرک شهید بهشتی نیازمند حضور مردم هستیم، گفت: علاوه بر آن اگر بتوانیم باجه های فروش برخی اقلام را در این مکان ساماندهی کنیم، بسیار فضای زیبایی را در این مکان به وجود خواهیم آورد.

وی عنوان کرد: یکسری الحاقات در طی چهل سال گذشته به این شهرک الحاق شده که برخی از این افراد در این منطقه توسط فنس کشی و دیوارهای حائل، اقدام به ایجاد پارکینگ و انباری کرده اند. همچنین برخی از ساکنین این منطقه نسبت به اضافه شدن آسانسور به ساختمان های این محل مطالباتی داشته اند.

رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌ برخوردار شورای شهر مشهد با بیان اینکه فلسفه وجودی بازآفرینی اقدام مشترک است، گفت: هدف مشترک بین مدیریت شهری و همکاری با مردم، جلب رضایت آن ها است تا بتوانیم در راستای ساماندهی و حل کردن اختشاشات بصری که در این شهرک وجود دارد، گام های مثبتی برداریم.

غزاله شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات