فراخوان اولویت های پژوهشی سال ۱۳۹۹

فراخوان اولویت های پژوهشی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی در سال ۱۳۹۹ اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، با توجه به تصویب عناوین تحقیقاتی سال ۱۳۹۸ این شرکت  توسط وزارت نیرو در زمینه های مختلف وابسته به مدیریت منابع آب، پژوهشگران می توانند با دریافت، تکمیل و ارائه فرم پیشنهاد پژوهشی از طریق سامانه پژوهشی به منظور طی مراحل داوری و انتخاب پیشنهاد برترطرح های خود را ارسال فرمایند.

گفتنی است مهلت ارسال فرم پیشنهاد پژوهشی تا چهارشنبه مورخ 99.06.12می باشد؛ تمامی مراحل بررسی به صورت الکترونیکی و ارسال فرم از طریق سامانه پژوهشی شرکت به آدرس (منوی سمت راست سایت- تحقیق و پژوهش و مدیریت دانش) یا آدرس مستقیم http://217.219.73.211:8008 / امکان پذیر است. بدیهی است عدم تکمیل دقیق و کامل فرم پیشنهاد طرح پژوهشی منجر به بازگشت پیشنهاد پژوهشی خواهد شد.

شایان ذکر است بعد از دریافت تمامی پیشنهادهای پژوهشی فرم ارزیابی پیشنهاد (قابل دسترس در قسمت فرم های همین سامانه) برای هر یک تکمیل و پیشنهاد برتر در هر موضوع انتخاب خواهد شد.

با توجه به تاکید آئین نامه "مدیریت و راهبری تحقیقات و فناوری در شرکت¬های تابعه شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران" علاوه بر حالت متداول و تشکیل تیم های پژوهشی به منظور شرکت در فراخوان، اساتید دانشگاه در جهت اجرای فرصت مطالعاتی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی به منظور انجام پایان نامه/رساله خود و همچنین سربازان مشمول انجام خدمت سربازی از طریق پروژه جایگزین خدمت نیز می توانند از میان این عناوین موضوع مد نظر خود را انتخاب نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات