اتمام عملیات خاکبرداری و گودبرداری پروژه تا سه روز دیگر

اتمام عملیات خاکبرداری و گودبرداری پروژه تا سه روز دیگر

اتمام عملیات خاکبرداری و گودبرداری پروژه تا سه روز دیگر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احسان اصولی در حاشیه بازدید از پروژه تئاتر شهر که با حضور شهردار مشهد، معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، مدیر عامل سازمان عمران و جمعی از مدیران شهری برگزار شده بود، اظهار کرد: امروز فرصتی شد تا از پیشرفت کار در پروژه پردیس تئاتر مشهد همراه با شهردار مشهد و معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد بازدیدی داشته باشیم.
وی افزود: از زمانی که مشکلات تملک و اختلاف با آستان قدس برطرف شده و پروژه بعد اجرایی پیدا کرده است، حدود دو ماه می گذرد که در این مدت عمده اقدامات انجام شده، گود برداری است و حجم خاکبرداری و گود برداری بسیار قابل توجه است و حدود سه روز دیگر به اتمام می رسد.
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شهرداری مشهد بیان کرد: تمام دغدغه شهردار، همکاران ما در معاونت، سازمان عمران و شورای اسلامی شهر مشهد این است که این پروژه هر چه سریع تر به بهره برداری و به جامعه هنرمندان تحویل داده شود.
اصولی خاطرنشان کرد: این پروژه دارای دو فاز است، سه بلک باکس در این پروژه طراحی شده که تا پایان تیر ماه سال ۱۴۰۰ تکمیل می شود. در حال حاضر پروژه سرعت بسیار خوبی گرفته و امیدوارم که هر چه زودتر به بهره برداری برسد و بتوانیم این زیرساخت فرهنگی بی نظیر در سطح کشور را به جامعه هنرمندان و علاقه مندان این عرصه تحویل دهیم.
حوریه جمالی پور

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات