بهره برداری از ۸ دستگاه اتوبوس مناسب سازی شده برای معلولان/ ۲۰ دستگاه  ...

بهره برداری از ۸ دستگاه اتوبوس مناسب سازی شده برای معلولان/ ۲۰ دستگاه ...

بهره برداری از ۸ دستگاه اتوبوس مناسب سازی شده برای معلولان/ ۲۰ دستگاه اتوبوس و ۱۰۰ دستگاه مینی بوس آماده واگذاری به بخش خصوصی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سعید حسینقلی زاده مقدم، امروز در حاشیه بازدید رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر و سرپرست اداره شهرهمگان از اتوبوس های مناسب سازی شده برای معلولان اظهار کرد: با وجود همه محدودیت ها در تامین اتوبوس، سال گذشته موفق به خرید هشت دستگاه اتوبوس یوتانگ شدیم.
وی افزود: این هشت دستگاه اتوبوس اولین نسل یورو پنج تحت عنوان دوستدار محیط زیست هستند که برای استفاده معلولان و افراد دارای ناتوانی مناسب سازی شده اند.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با بیان این که ارزش ریالی هردستگاه از اتوبوس های مذکور سه میلیارد تومان است، بیان کرد: این هشت دستگاه اتوبوس در حال حاضر در چهار منطقه تحت پوشش ناوگان اتوبوسرانی فعال شده اند.
حسینقلی زاده مقدم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز ۲۰ دستگاه اتوبوس اسکانیا به ارزش هر دستگاه سه میلیارد تومان آماده اضافه شدن به ناوگان اتوبوسرانی است که با اعلام فراخوان برای بهره برداری در اختیار بخش خصوصی قرار خواهد گرفت.
وی اضافه کرد: همچنین ۱۰۰ دستگاه مینی بوس نیز به ارزش هر دستگاه ۶۵۰ میلیون تومان خریداری شده است که برای بهره برداری با اعلام فراخوان به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات