تاکید شهردار به کم شدن زمان اتمام پروژه است

تاکید شهردار به کم شدن زمان اتمام پروژه است

تاکید شهردار به کم شدن زمان اتمام پروژه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی در حاشیه بازدید از پروژه تئاتر شهر که با حضور شهردار مشهد، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شهرداری مشهد، مدیر عامل سازمان عمران و جمعی از مدیران شهری برگزار شده بود، اظهار کرد: امروز جلسه هیات اجرایی مربوط به پروژه بزرگ سالن تئاتر شهر برگزار شد.
وی افزود: این پروژه مجددا از ۳۱ خرداد ماه سال جاری آغاز شده است. حجم خاکبرداری رقمی نزدیک به ۷۵ هزار متر مکعب است که این مقدار در برابر مساحت پروژه، عدد سنگینی است و امیدواریم تا دو الی سه روز آینده، عملیات بتن ریزی و اجرای فوندانسیون آغاز شود.
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: تاکید شهردار به کم شدن زمان اتمام پروژه است که مقرر شده بود در تاریخ ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد. این کار مستلزم این است که مشاور، نقشه های مربوط به تجهیزات، سیستم مکانیکی و الکتریکی را در زمان کمتری در اختیار ما قرار دهد تا بتوانیم در بازه زمانی بیشتری نسبت به تامین تجهیزات اقدام کنیم.
کاظمی با بیان اینکه یکی از موضوعات مطرح شده در جلسه، تامین منابع مالی پروژه است، خاطرنشان کرد: قرار است حساب مجزایی برای تامین منابع ایجاد شود و امیدواریم با این برنامه ریزی سه بلک باکس و معابر پروژه را به اتمام برسانیم و ظرف ۱۰ روز آینده، همکاران ما با کمک مشاور بازنگری دیگری بر روی پروژه در راستای فشرده تر کردن زمان داشته باشند.
وی اضافه کرد: این پروژه شامل چند بلک باکس، سه سالن کوچک با ظرفیت ۱۵۰ نفر، یک سالن اصلی با ظرفیت ۶۰۰ نفر، معابر، یک سینما کوچک و فضای هنری و تفریحی است.
گفتنی است که اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه رقمی بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان است.
حوریه جمالی پور

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات