شاهرود به کارگاه عمرانی تبدیل می شود/ 8ماه تا پایان افتتاح تقاطع غیر همسطح

شاهرود به کارگاه عمرانی تبدیل می شود/ 8ماه تا پایان افتتاح تقاطع غیر همسطح

شاهرود به کارگاه عمرانی تبدیل می شود/ 8ماه تا پایان افتتاح تقاطع غیر همسطح

مشاور عمرانی شهرداری شاهرود با اشاره به اینکه به زودی چند پروژه زیر بنایی در شاهرود آغاز خواهد شد، گفت: اجرای همزمان هفت پروژه زیر بنایی برای اولین بار، شاهرود را به یک کارگاه عمرانی فعال تبدیل خواهد کرد.

محمود تیموری با بیان اینکه در آستانه ماه محرم شاهد کلنگ زنی پروژه تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی خواهیم بود ، افزود: احداث این تقاطع در مسیر بلوار علامه مجلسی چهار راه شهرک بهشتی قرار دارد که این نقطه بنا بر آمار پلیس راهور یکی از نقاط پر خطر شهر شناخته شده است.

وی ضمن بیان این مطلب که این پروژه در دو باند سواره روبتنی از نوع دال مجوف با طول 500متر و احتساب رمپ هایی از طرفین در جهت غرب و شرق و بالعکس ساخته خواهد شد، ابراز داشت: عرض هر باند این پل 11متر و فاصله دهانه های پل از 18تا 40متر خواهد بود که به زودی کلنگ این پروژه به زمین خواهد خورد.

مشاور عمرانی شهرداری شاهرود، هدف از اجرای تقاطع غیر هم سطح سپهبد شهید قاسم سلیمانی را حرکت به سمت ایمنی بیشتر ، کم تر شدن بار ترافیکی، مدیریت مصرف سوخت، توسعه شهری و جلوگیری از تصادفاتی جرحی، دانست و تصریح داشت: تمام تلاش مدیریت شهری در انتخاب پیمانکار پروژه های زیر بنایی فوق ذکر انتخاب شرکت های با گرید بالا بوده تا بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن(به مدت 8 ماه) با بهترین کیفیت پروژه ها را به بهره برداری برسانیم.

تیموری با اشاره به اینکه عملیاتهای عمرانی چون فضا سازی، نورپردازی معابر شهری و گل کاری ازجمله وظایف ذاتی و ابتدایی شهرداری است، اعلام داشت: مدیریت شهری شاهرود در راستای اجرای پروژه های زیر بنایی این هفت پروژه را در دستور کار خود قرار داد.

شایان ذکر است، انجام پروژه های زیر بنایی نیازمند تخصص، تجربه و تامین منابع مالی بوده و باعث ایجاد اشتغال، رونق در تولید کارخانه های بومی از جمله سیمان و میلگرد شاهرود، ایجاد بستر مناسب برای نسل های آینده و خارج کردن شهر از حالت افقی خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات