تصادف خودروی پراید با تیر برق یک مصدوم داشت

تصادف خودروی پراید با تیر برق یک مصدوم داشت

ریئس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت:  برخورد شدید خودرو سواری با تیر چراغ برق در جاده مهاباد بامداد امروز، یک مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه، در ساعت 01:14 دقیقه بامداد امروز، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه با دریافت گزارش رانندگان خودروهای عبوری مبنی بر برخورد یک دستگاه خودرو با تیر چراغ برق و محبوس ماندن راننده در داخل کابین خودرو، ستاد فرماندهی بی درنگ گروه امداد و نجات و اطفاء حریق ایستگاه 2 را به محل حادثه در جاده مهاباد روبروی سرزمین موجهای آبی رهسپار کرد.

ابراهیم شاد قوشچی به نقل از وحید وحیدی فرمانده تیم نجات اعزامی به محل حادثه اظهار کرد:  به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید یک دستگاه خودرو سواری پراید در حال حرکت در مسیر جنوب به شمال جاده مهاباد به سمت ارومیه، به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل کردن خودرو، از مسیر خود منحرف شده و پس از برخورد شدید با جدول وسط جاده و تیر چراغ برق به صورت خطرناکی متوقف شد.

وی با اشاره به نشت شدید بنزین و نیز محبوس شدن راننده خانم تقریباً 30 ساله دردرون خودرو، افزود: نجاتگران و آتش نشانان بلافاصله با ایمن سازی محیط و رعایت نکات ایمنی، همزمان با قطع جریان برق خودرو به یاری راننده محبوس شده شتافتند و وی را در عملیاتی سنجیده با استفاده از وسایل تخصصی نجات از داخل خودرو بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه علت وقوع این حادثه رانندگی را از سوی پلیس راهور در دست بررسی اعلام کرد و خاطر نشان شد: آتش نشانان پس از جلوگیری از نشت بنزین و ایمن سازی محل حادثه، خودرو تصادفی را جهت انجام اقدام قانونی تحویل نیروی انتظامی حاضر در محل داده و به عملیات خود پایان دادند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات