برگزاری جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر با حضور امام جمعه و...

در اولین دهه از ماه محرم الحرام و در راستای احیای فریضه مهم و ارزشمند امر به معروف و نهی از منکر،جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر با حضور حضرت آیت اله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بصورت ارتباط ویدئو کنفرانسی در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان با دستگاههای اجرایی استان، برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،در این جلسه که مهندس اسماعیل افشاری مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان و معاونین و اعضای شورای امر به معروف این شرکت حضور داشتند،آیت اله خاتمی ضمن عرض تسلیت و تعزیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفای ایشان، اظهارداشت: واژه عاشورا از دوره انبیای الهی است و دارای خصوصیات زیادی می باشد .

وی، خاطرنشان کردکه حضرت امام حسین(ع) در حادثه کربلا برای احیای دین مقدس اسلام که توسط پیامبر اکرم(ص) به مردم ابلاغ شده بود و در حال نابودی توسط بنی امیه و شخص یزید بود، قیام کرد .

امام جمعه زنجان افزود:، امام حسین(ع) فرمود: منشور قیام من امر به معروف و نهی از منکر است و من می خواهم امت جدم را اصلاح کنم، بنابراین ، مسیر حرکت امام حسین(ع) همان سیره انبیاست، چنانچه در قرآن مجید آمده که حضرت صالح فرمود: من برای اصلاح مردم و جامعه آمده ام .

وی همچنین اظهار کرد: امام حسین(ع) می فرماید: اراده دارم مردم را امر به معروف و نهی از منکر کنم، یعنی ابزار کار من امر به معروف و نهی از منکر است .

آیت اله خاتمی تاکید کرد: انسان سرانجام باید این دنیا را رها کند. بهشت و جهنم را انسان خود می سازد. اصل بهشت را خدا آفریده؛ اما خانه های آن را مردم می سازند .

وی افزود: اگر امروز در جامعه کنونی دچار برخی مشکلات درونی و ساختاری هستیم، بدلیل آن است که از منشور امام حسین (ع) و انبیای الهی فاصله گرفته ایم و این دو ضامن آبادانی دنیا و آخرت ما هستند.

وی از همه مدیران و کارکنان  دوایر دولتی استان خواست معیار سنجش و عملکرد حوزه کاری و نیروهای انسانی خود را  منشور امر به معروف و نهی از منکر امام حسین(ع) قرار دهند و در تکریم ارباب رجوع نیز این منشور را عملیاتی نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات