بازدید نماینده مردم شریف خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی و...

دکتر سیدغنی نظری، نماینده مردم شریف شهرستانهای خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل به همراه معاونین طرح و توسعه و برنامه ریزی شرکت و نماینده مجری طرح آبرسانی خلخال از عملیات خاکبرداری مخزن زون 3 آبرسانی خلخال بازدید کردند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در این بازدید با اشاره به هدف از اجرای این طرح گفت: با توجه به اینکه مناطقی از شهر خلخال از جمله منطقه اسلام آباد به دلیل واقع شدن در ارتفاع بالا، نیاز به توزیع متوازن آب شرب دارند، به همت شرکت آب منطقه ای اردبیل با اجرای زون شماره ۳ در طرح آبرسانی خلخال، این پروژه اجرا می شود و با اجرای زون شماره ۳ آبرسانی خلخال، در آینده این مشکل در شهر خلخال مرتفع خواهد شد .

مهندس عباس جنگی مرنی تصریح کرد: با اجرای خط انتقال آب به طول دو و نیم کیلومتر، زون ۳ آب شرب شهر خلخال اجرا می شود تا موجب توزیع مناسب تر آب در داخل شهر خلخال شود .

وی جمعیت تحت پوشش این طرح را 6 هزار و 500 نفر اعلام کرد و افزود: احداث دو باب مخزن هزار مترمکعبی، احداث یک باب ایستگاه پمپاژ با قطر لوله ۲۰۰ میلیمتری از جنس چدن داکتیل را از دیگر مشخصات فنی این پروژه خواهد بود.

مهندس جنگی مرنی اظهار داشت: برای انجام پیمان فیمابین با پیمانکار جدید تعیین شده برای این پروژه، احداث این پروژه حدود ۱۷۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد .

در ادامه این بازدید نماینده مجری طرح آبرسانی به شهر خلخال نیز در این دیدار گزارش مبسوطی از مشخصات فنی طرح ارائه کرد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات