سومین همایش و نمایشگاه تخصصی صنعتی سازی ساختمان

سومین همایش و نمایشگاه تخصصی صنعتی سازی ساختمان

http://www.bananews.ir/در سال جهاد اقتصادی به منظور ترویج و ترغیب سازندگان به استفاده از شیوه‌های جدید در امر ساختمان سازی در مسیر تسریع و ارزان سازی ساختمان همراه با کیفیت بیشتر ساخت و انبوه سازی، سومین همایش و نمایشگاه تخصصی صنعتی سازی ساختمان از اول تا چهارم آذر ماه به مدت چهار روز در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) کار خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) این نمایشگاه با حمایت انجمن انبوه سازان و به همت شرکت نمایشگاهی نیاک در فضایی به وسعت ۷ هزار متر مربع میزبان شرکتها و پروژه های برتر انبوه سازی تولیدکنندگان تجهیزات نوین ساختمان، مدیران ارشد صنعت ساختمان، صنایع جانبی و مرتبط خواهد بود و مشارکت کنندگان برای سومین سال متوالی آخرین توانمندی ها و دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

طبق اعلام، آشنایی با فن‌آوری های نوین صنعت ساختمان، برقراری ارتباط میان بازار عرضه و تقاضا و کمک به تغییر رویکرد سازندگان پروژه‌های ساختمانی از روش‌های سنتی به صنعتی مهمترین اهداف برپایی نمایشگاه اعلام شده است. این در حالی است که برپایی همایش مذکور نیز می تواند گام موثری در تحقق اهداف اشاره شده و آشنایی بیشتر سازندگان با این حوزه باشد.

این گزارش همچنین حاکی است در این نمایشگاه تا کنون بالغ بر ۱۸۰ شرکت ثبت نام کرده اند.

۲۱ آبان ماه آخرین مهلت ثبت نام بوده و لذا متقاضیان می توانند جهت حضور در نمایشگاه به آدرس اینترنتی www.buildex.ir مراجعه یا با شماره های ۶-۸۸۵۴۱۰۰۴ تماس بگیرند.

 

    نظرات