ستاد برف روبی شرق تهران در آماده باش کامل است

ستاد برف روبی شرق تهران در آماده باش کامل است

http://www.bananews.ir/شهردار منطقه ۸ از آماده باش کامل ستاد برف روبی این منطقه خبر داد و گفت: نیروهای خدماتی این ستاد در نقاط پر رفت و آمد و شلوغ شرق تهران مستقر بوده و نسبت به رفع مشکلات احتمالی ناشی از بارندگیها اقدام می کنند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمد مهدی شادالوئی با اشاره به مشکلاتی که بارندگیها در تردد شهروندان و خودروها به وجود می آورد، افزود: بر این اساس ستاد برف روبی منطقه ۸ به منظور شناخت صحیح از موانع احتمالی در عملیات برف روبی اقدام به برپایی مانور بزرگ برف روبی در سطح نواحی سه گانه منطقه نمود.

وی افزود: با تعریف محدوده کاری برای نواحی و استقرار ماشین آلات برف روب، تلاش داریم در روزهای برفی تردد شهروندان با سهولت انجام پذیرد.

شهردار منطقه ۸ گفت: همچنین ۵۰۰ نقطه از سطح محدوده منطقه جهت استقرار کیسه های شن و نمک شناسایی شده است تا در شرایط اضطراری بتوان نسبت به جلوگیری از یخ زدگی معابر اقدام نمود.

شادالوئی افزود: امید است که همزمان با آغاز بارندگیها بتوان با رفع موانع و مشکلات ناشی از آن لذت بهره بردن از زیباییهای بارش برف و باران را به کام شهروندان شیرین کرده و از مواهب این فصل بهره بریم.

 

 

    نظرات