118 مورد مراجعات مردمی در ناحیه آزادگان به ثبت رسیده است

118 مورد مراجعات مردمی در ناحیه آزادگان به ثبت رسیده است

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، زارعی با اشاره به مهم ترین اقدامات انجام شده در ناحیه شهری آزادگان این منطقه در مرداد ماه امسال اظهار کرد: منطقه دو شهرداری قزوین همواره به دنبال اتخاذ سازوکارهایی است تا به وسیله آن مردم و شهروندان این منطقه بتوانند به راحتی دغدغه ها، مشکلات و پیشنهادات خود را با مدیران منطقه مطرح کنند.

وی افزود: بر همین اساس شهروندان می توانند با چهار روش ارتباط حضوری، مکاتبه ای، تلفنی و سامانه 137 مشکلات خود را با شهرداری منطقه دو در میان بگذارند.

معاون منطقه دو شهرداری قزوین با اشاره به تعداد مراجعات مردمی که در ناحیه شهری آزادگان به ثبت رسیده است، عنوان کرد: براساس آمارهایی که از طریق نرم افزار به دست رسیده است در مرداد ماه امسال 118 مورد مراجعات مردمی در ناحیه شهری آزادگان منطقه دو شهرداری قزوین ثبت شده است.

زارعی  گفت: از این آمار 19 مورد مراجعه حضوری، هشت مورد مکاتبه، 35 مورد تلفن و 65 مورد از طریق سامانه 137 انجام شده است که این آمار نشان دهنده کاهش حضور شهروندان در شهرداری منطقه دو با توجه به وجود ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی است.

وی افزود: همچنان تاکید مدیران و مسئولان منطقه برانجام و بیان مطالبات شهروندان از روش های غیرحضوری است تا خطر بروز بیماری به حداقل برسد.
پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات