شورای پنجم به دنبال گسترش و بسط فرهنگ کار و تلاش  ...

شورای پنجم به دنبال گسترش و بسط فرهنگ کار و تلاش ...

شورای پنجم به دنبال گسترش و بسط فرهنگ کار و تلاش در جامعه است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدرضا حیدری در مراسم رونمایی از سردیس پدر صنعت خراسان، مرحوم «ایرج یزدان‌بخش»، با گرامیداشت یاد و خاطره این چهره ماندگار و پرتلاش صنعت استان، اظهارکرد: شورای پنجم و مدیریت شهری برخاسته از این شورا پیوسته در تعامل و هم‎افزایی با تمامی بخش‌های فعال و شرکای اجتماعی و اقتصادی شهر مشهد، بویژه بخش‌های بازرگانی و صنعت و تجارت بوده است.

وی با بیان اینکه خواست و مطالبه فعالان این حوزه از مدیریت شهری، جزو اولویت‌های ما بوده و در حد وسع و توان و ماموریت خود نیز آنها را اجرایی و برآورده کرده‌ایم، گفت: برهمین اساس، اصلاح و بهسازی جاده‌ حسن‌آباد، علیرغم اینکه خارج از محدوده شهری مشهد بوده، با پیگیری های شورای شهر عملیاتی و محقق شد؛ امیدواریم مابقی مسیر هم در تعامل با سایر بخش‌ها دنبال شود.

حیدری در ادامه با اشاره به سبقه آشنایی خود با مرحوم «یزدان‌بخش» که به سال ۱۳۷۷ و زمان تصدی سمت «مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری خراسان» برمی‌گردد، افزود: ایشان همیشه با شوق و انگیزه در جلسات حضور پیدا می‌کرد و پیوسته در تلاش بود تا چرخه تولید و فعالیت هیچ مجموعه صنعتی از چرخش نایستد؛ همیشه با دلسوزی از کار دیگر مجموعه‌ها گره‌گشایی می‌کرد.

رئیس شورای شهر مشهد تصریح کرد: مرحوم یزدان‌بخش خدمات ارزشمندی به استان ارائه کرد و جزو افتخارات خراسان است؛ یادش را گرامی‌ می‌داریم.

وی در ادامه با بیان اینکه نصب سردیس و نامگذاری خیابان به نام پدر صنعت خراسان از سوی تشکل‌های مختلف صنعتی پیگیری شد و با تاکیدات شورای شهر به شهرداری امروز شاهد تحقق آن هستیم، گفت: این اقدامات حامل پیام بسیار مهمی است؛ آن هم اینکه تمامی فعالان عرصه صنعت، کارآفرینان و افرادی که در این عرصه‌ها خدمات ارائه می‌دهند، برای ما عزیز هستند و امیدواریم از این طریق بتوان فرهنگ کار و تلاش را در جامعه بسط و گسترش داد.

حیدری صحبت های خود را با تقدیر از پیگیری‌های حوزه فرهنگی مدیریت شهری در کمیته نامگذاری و همچنین طراحی سردیس مرحوم یزدان‌بخش به پایان رساند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات