خدمات مرحوم «یزدان‌بخش» هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد

خدمات مرحوم «یزدان‌بخش» هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد

خدمات مرحوم «یزدان‌بخش» هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، مجتبی بهاروند در مراسم رونمایی از سردیس «ایرج یزدان‌بخش»، با بیان اینکه شورای پنجم شهر مشهد از ابتدای فعالیت خود تاکنون با اقشار و بخش‌های مختلف از جمله فعالان حوزه صنعت تعاملات بسیار نزدیکی داشته است، اظهار کرد: نقش و اثرگذاری این عزیزان در عرصه اقتصاد بر هیچ‌کس پوشیده نیست چراکه هرکدام از آنها با اشتغال‌زایی، موجبات گرم شدن کانون چندین خانواده را فراهم آورده‌اند.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم بزرگداشت و تکریم بزرگان عرصه صنعت و تولید و اقتصاد و ...، گفت: این مهم از طرق مختلفی قابل تحقق است که یک نمونه آن را امروز شاهدیم؛ اقدام دیگری هم نامگذاری جاده حسن‌آباد به نام مرحوم ایرج یزدان‌بخش بوده است.

بهاروند افزود: از دیگر اقداماتی که در راستای تکریم و گرامیداشت بزرگان صنعت و کارآفرینی انجام شده می‌توان به اکران تصاویر این بزرگان در سطح شهر اشاره داشت.

عضو کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای شهر مشهد از اهتمام و توجه ویژه شورای پنجم به فعالان اقتصادی سخن گفت و اظهارکرد: بهسازی جاده حسن‌آباد، براساس همین سیاست و رویکرد در دست اجرا قرار گرفت و به بهره‌برداری رسید؛ آن هم در شرایطی که مدیریت شهری مشهد وظیفه و مسئولیت مستقیمی در این زمینه نداشت.

وی در پایان با بیان اینکه مرحوم یزدانبخش را پدر صنعت خراسان می‌دانم، افزود: این چهره خدوم خدمات زیادی در عرصه صنعت و اشتغال استان از خود به یادگار گذاشته که هیچگاه از خاطره‌ها پاک نخواهد شد و یادش را گرامی می‌داریم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات