آغاز عملیات بازسازی ابنیه فنی محور کندوان

آغاز عملیات بازسازی ابنیه فنی محور کندوان

http://www.bananews.ir/معاون راهداری راه و ترابری مازندران از آغاز عملیات تعمیر و مرمت ابنیه فنی، در محور ارتباطی و تاریخی کندوان با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) عباس علی نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: راه ساخته شده و تحت بهره برداری با گذشت زمان و با توجه به شرایط جوی و طبیعی، حجم آمد و شد، بارهای وارده و مشخصات فنی و اجرایی اولیه، نیاز به نگهداری و رفع خرابی دارد.

وی تصریح کرد: این اداره کل در راستای برنامه ها و اهداف خود در زمینه مرمت و بازسازی ابنیه های فنی محورهای استان، اقدامات گسترده ای را در دستور کار خود داشته که از جمله آنها می توان به تعمیر و مرمت ابنیه های محور کندوان شامل دیوار ضامن، دیوار حایل و احداث جانپناه و حفاظ های سنگی اشاره کرد.

معاون راهداری راه و ترابری مازندران با اشاره به اختصاص پنج میلیارد ریال برای اجرای عملیات مرمت محور کندوان افزود: در حال حاضر عملیات تعمیر و مرمت ابنیه های کیلومتر ۲۵ تا ۵۰ محور فوق در دستور کار قرار گرفته است.

طول محور ارتباطی و تاریخی کندوان ( چالوس کرج ) ۱۵۰ کیلومتر بوده که از این مقدار ۷۷٫۵ کیلومتر در حوزه استحفاظی مازندران قرار دارد.

 

 

    نظرات