تشکیل جلسه بررسی ابعاد حادثه خیابان طالقانی

تشکیل جلسه بررسی ابعاد حادثه خیابان طالقانی

به گزارش شهریار، رسول موسایی گفت: پیرو حادثه تلخ سقوط یک کودک در محل اجرای پروژه ایجاد کانال هدایت آب های سطحی در آخر خیابان طالقانی، با دستور شهردار تبریز، کارگروه ویژه ای برای رسیدگی به این حادثه تشکیل شد.
او افزود: امروز در  اولین  جلسه این کارگروه،  اسناد و مدارک برای تعیین و تشخیص مقصران احتمالی حادثه اعم از پیمانکار، کارفرما، تامین کننده مواد اولیه باکس ها، صادرکنندگان مجوزهای لازم و کلیه عوامل احتمالی دخیل در  حادثه جمع بندی  و مقرر شد برای نتیجه گیری و اعلام نظر کارشناسی نهایی، این کارگروه به بررسی های خود ادامه دهد.
موسایی با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از محل حادثه گفت: در جلسه امروز گزارش این بازدیدها و کلیه فیلم ها و اظهارات شهروندان و همکاران شهرداری مورد بررسی قرار گرفت.
قائم مقام شهردار تبریز افزود: پس از بررسی کلیه اسناد، اعضای کارگروه مستندات ارائه شده را برای اعلام نظر و تعیین مقصران احتمالی حادثه کافی ندانسته اند.
او به ارجاع پرونده از طرف مقام قضایی به کارشناس رسمی اشاره و اعلام کرد: مقرر شد در جلسات آتی با جمع بندی  کلیه مدارک از جمله مجوزهای ترافیکی اخذ شده، حفاری و بازدیدهای ایمنی مستمر در این پروژه تصمیمات لازم اتخاذ و اعلام شود.
موسایی گفت: قطعا بر اساس تاکید شهردار محترم، با خاطیان و کسانی که در این حادثه قصور کرده اند برخورد جدی و شدید خواهد شد.
قائم مقام شهردار تبریز خاطرنشان کرد: نتایج بررسی کارشناسان در وقوع این حادثه به دیگر مناطق و پروژه های شهرداری ارائه می شود تا با اقدامات لازم و موثر در سایر پروژه ها از حوادث احتمالی دیگر جلوگیری شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات