وزیر راه و شهرسازی:  سود تسهیلات مسکن مهر در مراکز استان‌ها ۷ درصد است

وزیر راه و شهرسازی: سود تسهیلات مسکن مهر در مراکز استان‌ها ۷ درصد است

http://www.bananews.ir/وزیر راه و شهرسازی گفت: سود تسهیلات بانکی مسکن مهر در مراکز استان‌ها هفت درصد در تهران ۹ درصد و در دیگر نقاط چهار درصد است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) شیراز علی نیکزاد در شیراز افزود: از دو میلیون ۶۰۰ هزار واحد مسکن مهر در کل کشور، یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد در مناطق شهری و مابقی در نقاط روستایی احداث می شود.

وی گفت: از کل واحدهای مسکن مهر در کشور، تسیهلات مربوط به ۸۳ هزار و ۵۴۰ واحد قرار است توسط بانک های ملی، ملت، تجارت و صادرات و مابقی توسط بانک مسکن پرداخت شود.

وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با ایسنا خاطرنشان کرد: بانک های عامل غیر بانک مسکن اعلام کرده اند که درصد تسهیلات فروش اقساطی را ۱۲ درصد دریافت می کنیم که ما ظرف یک هفته آینده تضمین را از آقای عزیزی گرفته و به این بانک ها می دهیم تا به روال اعلام شده درصد تسهیلات محاسبه و دریافت شود.

اعضای تعاونی مسکن مهر سه شیراز که در پروژه صدرا قرار بود واحدهای مسکونی خود را تحویل بگیرند، به خبرنگاران اعلام کردند که مسوولان تعاونی میزان سود تسهیلات دریافت شده از بانک ملی را ۱۲ درصد اعلام کرده اند.

یکی از این افراد گفت: هفته گذشته تعدادی زیادی از اعضای تعاونی مهر سه طوماری در این خصوص امضا کرده اند اما مسوولان تعاونی مهر سه متذکر شده اند چون ما تسهیلات مسکن را از بانک ملی دریافت کرده ایم، بانک مذکور، سود ۱۲ درصد برای این تسهیلات در نظر گرفته است.

مسکن مهر صدرا یکی از بزرگترین پروژه های مسکن مهر در کشور است که بیش از یک هزار واحد مسکونی در قالب پروژه صنعتی ساز، در فاز دو شهر جدید صدرا، در شیراز، اجرا و احداث کرده که بخشی از آن آماده واگذاری به مالکان آن است.

برخی از مالکان اعلام کرده اند هنوز وضعیت فاضلاب این مجموعه اشکال دارد و مشکل با شرکت آب و فاضلاب لاینحل مانده است.

 

    نظرات