پاکسازی جاده آبشار یاسوج از پسماند به مناسبت روز جهانی پاکسازی

به گزارش اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه وبویراحمد، صبح شنبه ۲۹ شهریور ماه ۹۹ ضمن گرامیداشت ۱۵ سپتامبر روز جهانی پاکسازی زمین گفت: با هماهنگی هایی که از قبل صورت گرفته بود امروز شنبه راس ساعت ۹ صبح با حرکت فرهنگی مردم طبیعت دوست استان ، تشکل های زیست محیطی و معاونت پسماند شهرداری و هیئت ورزش های همگانی جاده آبشار ازمرقد مطهر امام زاده عبدالله  (علیه السلام ) تا آبشار از پسماند های اطراف جاده پاکسازی شد.

سید اسدالله هاشمی ضمن تشکر از همه کسانیکه در این برنامه حضور داشتند افزود:  توسعه فرهنگ مدیریت پسماندو پرهیز از رهاسازی و مواد زاید در طبیعت، آشنایی بیشتر مردم با مباحث زیست‌ محیطی و جلوگیری از آسیب به منابع پایه زیستی از مهمترین اهداف این برنامه بود .

وی اظهار داشت: محیط‌زیست گنجینه با ارزش و امانت است که باید به خوبی حفظ شده و در اختیار نسل‌های آینده قرار گیرد و در حفظ آن همه مسئول هستند .

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بیان کرد: مشابه این حرکت فرهنگی با هماهنگی ادارات حفاظت محیط زیست شهرستانی توسط جمعی از دوستداران محیط‌زیست و طبیعت‌گردان در تمامی شهرستانه های استان نیز اجرا شد.

۱۵ سپتامبر مصادف با ۲۶ شهریور روز جهانی پاکسازی زمین نامگذاری شده است که هرساله این روز گرامی داشته می شود.
لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات