تشکیل باشگاه سفیران شهروندی...

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه در عصر آموزش و آگاهی قرار داریم، گفت: باشگاه سفیران شهروندی برای اصلاح چرخه پیام رسانی به مخاطب تشکیل می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد - عباس ملازینلی از آغاز فعالیت باشگاه سفیران شهروندی با هدف آموزش و ارتقا سطح آگاهی شهروندان در شهر یزد خبر داد و با بیان اینکه در عصر آموزش و آگاهی قرار داریم، اظهار کرد: لزوم بکارگیری ظرفیت فرهیختگان، هنرمندان، ورزشکاران، پزشکان، معلمین، قهرمانان و سایر اقشار تاثیر گذار در امور مختلف جامعه احساس می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد افزود: در این زمینه انتقال تجربه و آموزش در مسیر بالا بردن سطح فرهنگ شهروندی یک ضرورت است لذا این امر، نقش الگوسازی را در جامعه خصوصاً در نسل کودک و نوجوان پر رنگ تر می‌کند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌های مسئولان فرهنگی، مدیریت و اصلاح چرخه پیام رسانی و الگوسازی برای مخاطبان در تمام زمینه‌ها از جمله فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است، تاکید کرد: این امر مستلزم استفاده از تجربه، انگیزه و همت نخبگان جامعه است که در قالب عنوان طرح باشگاه سفیران شهروندی اجرا می شود.

ملازینلی در تشریح اهداف این طرح، گفت: الگوسازی در عرصه‌های مختلف شهری و معرفی به جامعه، رفع افسردگی در خانواده‌ها و افزایش امید اجتماعی، افزایش تعلق شهری در بین شهروندان، تقویت و توسعه رفتارهای مثبت و سازگارانه با سایر همشهریان، بسترسازی برای پرورش یک شهروند مسئول و مؤثر در جامعه، اشاعه فرهنگ شهرنشینی، لزوم عملی شدن آموزه ها و نقش آن در توسعه فرهنگ شهروندی، از جمله اهداف این طرح است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد تصریح کرد: در این طرح افرادی را که با شرایط خاص به جایگاهی ویژه دست یافته‌اند با خصوصیات رفتاری و گفتاری مثبت شناسایی شده و بستر لازم برای ارائه آموزه ها و تجربه‌های آنها در بین اقشار جامعه فراهم می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات