تأمین تجهیزات سه سال اخیر آتش‌نشانی بیشتر از یک دهه گذشته

تأمین تجهیزات سه سال اخیر آتش‌نشانی بیشتر از یک دهه گذشته


سعید ابریشمی‌راد در دیدار کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان، «امنیت» و «آرامش» را دو الزام توسعه دانست و گفت: پس از شکل‌گیری ساختار مدیریت شهری، گسترش دانش بشری و توسعه حوزه‌های مرتبط با امنیت و آرامش نهادهای مختلفی عهده‌دار تأمین این مولفه‌ها شدند.

وی افزود: فارغ از دستگاه‌های نظامی و انتظامی که فلسفه وجودی آنها براساس تأمین امنیت شکل گرفته، شهرداری‌ها در راستای مسئولیت ارتقای کیفیت زندگی در شهر، وظیفه تأمین امنیت و آرامش را در بخش‌های مختلف و در حوزه‌های تخصصی عهده‌دار هستند.

شهردار کاشان با تأکید بر گستره فراوان فعالیت و شرح وظایف سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، این سازمان را جزو بهترین و فعال‌ترین مجموعه‌ها نام برد و بیان کرد: با وجود اقدامات ارزنده و گسترده این سازمان در زمینه آموزش شهروندی اما همچنان بسیاری از مردم آگاهی کاملی از دامنه عملکردی این سازمان ندارند.

ابریشمی‌راد، با اشاره به اتفاق غیرمترقبه و نزولات بی‌سابقه آسمانی در پایان سال 96 و آغاز سال 97 که به دلیل ساختار شهری کاشان منجر به وقوع آب‌گرفتگی معابر شد، عملکرد درخشان آتش‌نشانی در مدیریت و مقابله با این اتفاق را یادآور شد.

وی، با یادآوری دریافت 2300 پیام آب‌گرفتگی معابر توسط سامانه 125 در زمان وقوع بارندگی ‌بی‌سابقه در اردیبهشت 97 خاطرنشان کرد: بارندگی بالغ بر 30 میلی متر در کمتر از 18 دقیقه در کاشان اتفاقی بی‌سابقه در چند دهه اخیر بود که نیروهای خدوم و خستگی‌ناپذیر آتش‌نشانی در قالب فعالیت بدون وقفه 48 ساعته موفق به مهار آن شدند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات