بهره‌برداری از دو خودروی آتش‌نشانی و تجهیزات کامل عملیاتی

بهره‌برداری از دو خودروی آتش‌نشانی و تجهیزات کامل عملیاتی


مهدی بذرافشان، با اشاره به هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی، اختصاص بیست و نهمین هفته چلچراغ توسعه به این حوزه را در راستای گرامیداشت این روز ملی عنوان کرد.

وی با اشاره به خریداری و تجهیز خودرو پیکاپ و کامیونت(ایسوزو) 5 تن دو منظوره همراه با تجهیزات ایمنی و عملیاتی، ارزش ریالی اقدامات و موارد مهیای بهره‌برداری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در بیست و نهمین هفته طرح چلچراغ توسعه را بالغ بر 20 میلیارد ریال ذکر کرد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری با بیان اینکه خودرو پیکاپ، به منظور فرماندهی و هدایت عملیات مورد استفاده قرار می‌گیرد خاطرنشان کرد: همچنین کاربرد کامیونت(ایسوزو) 5 تن دو منظوره برای عملیات اطفای حریق و نیز امداد و نجات است.

بذرافشان، در ادامه لباس‌های اطفای حریق و امداد و نجات، کپسول‌های تنفسی، نجات چاه و صعود و فرود، خاموش‌کننده‌های دستی، کلاه ایمنی حریق، کلاه نجات، دستکش حریق، دستکش و طناب نجات،شیلنگ pvc 1.5 , 2.5، لباس‌های فرم رسمی و کفش‌های عملیاتی مأموران و کارکنان را از جمله تجهیزات عملیاتی خریداری شده در این زمینه برشمرد.

وی با بیان اینکه مراسم بهره‌برداری از خودروهای ایمنی ساعت 8:30 صبح روز دوشنبه هفتم مهرماه در ایستگاه 4 آتش‌نشانی واقع در خیابان غیاث الدین جمشید کاشانی با رعایت تمام الزامات و اقتضائات بهداشتی برگزار می‌شود عنوان کرد: در ادامه نیز مانور شهدای آتش‌نشان از ساعت 10صبح در مجتمع تجاری امیرکبیر واقع در چهارراه سلمان فارسی با حضور دستگاه‌های خدماتی شهرستان اجرا می‌گردد.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات