توقیف تجهیزات و ماشین آلات غیرمجاز شن‌شویی در تربت‌جام

یاسر سلیمانی-تربت جام: طی دو عملیات جداگانه و با تلاش نیروهای گشت و بازرسی امور منابع آب تربت جام تجهیزات و ماشین آلات غیرمجاز شن شویی از رودخانه مرغاب تایباد در روستای خیرآباد و رودخانه استای محدوده مشهدریزه توقیف شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، مدیر امور منابع آب تربت جام با اعلام این خبر گفت: با رصد همکاران اداره منابع آب تربت جام و با هماهنگی دستگاه قضایی ادوات شن شویی متخلف در حین برداشت مصالح از رودخانه مرغاب تایباد در محدوده روستای خیرآباد توقیف شد .

وی در ادامه به توقیف لودر و کمپرسی یک شن‌شوئی متخلف دیگر در تایباد، رودخانه استای محدوده مشهدریزه اشاره کرد و  افزود: در ادامه رصد و جلوگیری از برداشت شن و ماسه توسط متخلفان در رودخانه‌های منطقه، با مساعدت دادستان محترم عمومی و انقلاب تایباد و همکاری فرماندهی محترم انتظامی بخش میان‌ولایت ادوات شن‌شوئی متخلف حین برداشت مصالح و تخریب بستر رودخانه مرغزار در محدوده مشهدریزه توقیف و به پارکینگ منتقل شد .

«اختری» مدیر امور منابع آب تربت‌جام از پاسخگوئی و دلسوزی مقامات محترم قضائی و همچنین همت و همکاری مجدانه نیروهای انتظامی منطقه که در حفظ و صیانت از مسیل‌ها و رودخانه‌ها و سایر منابع آبی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و در کنار دستگاه‌های متولی هستند صمیمانه تشکر و قدردانی کرد .

وی همچنین از مردم شریف شهرستان‌های تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح‌آباد خواست تخلفات در حوزه منابع آبی را به امور منابع آب و یا شماره تماس ۰۵۱۵۲۵۳۰۸۸۱ گزارش کنند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات