۵ طرح برقی آذربایجان‌غربی با اعتبار 174  میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید

۵ طرح برقی آذربایجان‌غربی با اعتبار 174  میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "رضا اردکانیان" صبح امروز در سفر به استان آذربایجان غربی، خط انهر_ارومیه گازی با خط طول هفت کیلومتر، ۲۸ دستگاه پایه‌های تلکسریی بتنی را با اعتبار هشت میلیارد تومان و با هدف تامین برق شهر ارومیه افتتاح کرد.
"افشین روشن میلانی" مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان با اعلام این خبر گفت: خط تغذیه خان تختی نیز در شهرستان سلماس با طول خط ۲.۵ کیلومتر دو مداره و اعتبار دو میلیارد تومان با هدف تامین برق این شهر به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: خط ۲۳۰ کیلوولت در پست نیروگاه ارومیه نیز به منظور برق‌داری و بهره‌برداری از خط انتقال مابین نیروگاه ارومیه و نیروگاه سهند با ۹.۵ میلیارد تومان اعتبار با دستور وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.
روشن میلانی ادامه داد: فاز اول توسعه بخش ۴۰۰ کیلوولت پست نیروگاه ارومیه شامل برق‌داری ۴۰۰.۱۳۲ کیلوولت به ظرفیت ۳۱۵ مگاولت آمپر با ۱۲۵ میلیارد تومان هزینه در جهت تقویت شبکه انتقال و همچنین انتقال بخش توسعه این نیروگاه از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در این سفر است.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان اظهار کرد: در سفر وزیر نیرو به استان، همچنین نیروگاه مقیاس کوچک ۸.۶ مگاواتی شهرستان ارومیه با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور تامین برق شهرک صنعتی فاز سه ارومیه افتتاح و 6 طرح فوق توزیع و انتقال برق آذربایجان غربی با سرمایه‌گذاری ۳۵۰۲.۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات