رزمايش هاي خدمت متعالي نوعي تمرين و آمادگي براي ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع برق سمنان، سيدمحمد موسوي زاده در آئين آغازين اين رزمايش كه با حضور مديركل مديريت بحران استانداري، مديركل پدافند غيرعامل استانداري، فرماندار شهرستان سمنان ، مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان و شماري از مسئولين همراه بود بيان داشت : شركت توزيع برق استان طي يك دهه اخير ، 188 رزمايش براي اصلاح و بهينه سازي شبكه و تاسيسات توزيع برق فرسوده ، قديمي و عارضه دار را با بسيج نيروي انساني و تجميع امكانات و تجهيزات به انجام رسانده است .
وي با اشاره به اين كه از ابتداي امسال تاكنون ، 15 رزمايش خدمت متعالي در استان به اجرا درآمده اظهار داشت : از مجموع مانورهاي انجام شده در سال جاري، سه رزمايش در راستاي بهسازي شبكه روشنايي معابر شهرك هاي صنعتي در نقاط مختلف عملياتي شده است .
موسوي زاده تصريح كرد : خدمتي كه همكاران اين شركت در برنامه هاي تجميعي ارائه مي نمايند ، احساس خوبي براي مردم و مشتركان در بر داشته و يك همگرايي مناسب ايجاد مي كند.
وي در اين برنامه از حمايت هاي موثر مسئولين در اجراي رزمايش هاي خدمت متعالي تقدير كرد و افزود : مانور تقويت و اصلاح شبكه روشنايي شهرك صنعتي شرق سمنان با مشاركت شركت شهرك هاي صنعتي استان صورت مي گيرد و علاوه بر مقاوم سازي پايه ها ، عمليات اصلاح بيش از دو هزار متر شبكه روشنايي نيز انجام مي شود .
وي با بيان اين كه اين رزمايش ها علاوه بر بهسازي و بازسازي شبكه ، ارتقا و مقاوم سازي تاسيسات برقي را به همراه دارد اضافه كرد : در اهداف چندگانه اين طرح هاي جهادي ، رضايت مندي مشتركان و توليد كنندگان استان در راستاي تحقق شعار سال بسيار مهم است و خدمت رساني به مردم ، به ويژه قشر مولّد كه صنايع مي باشند ، همواره در دستور كار اين شركت قرار دارد .

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات