مُدیر برق بویراحمد:  اصلاح و احداث بیش از سه هزار روشنایی معابر شهر یاسوج

مُدیر برق بویراحمد: اصلاح و احداث بیش از سه هزار روشنایی معابر شهر یاسوج

» مُدیر برق شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد از اصلاح و احداث بیش از سه هزار روشنایی معابر در بلوارها، معابر و خیابان های شهر یاسوج تا یکماه آینده خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، " غلامحسن پردال " با بیان این مطلب گفت: عملیات گسترده و ویژه اصلاح، تعمیر، بازسازی و احداث بیش از سه هزار روشنایی معابر در بلوارها، معابر و خیابان های شهر یاسوج هم اکنون شروع شده است.

وی مهمترین اهداف اجرای این طرح را ساماندهی روشنایی معابر شهری، کاهش نرخ تلفات انرژی، رفع برخی از نگرانی و دغدغه های مشترکین، ارتقای سطح خدمات رسانی با کیفیت مطلوب و جلوگیری از خاموشی های درون شهری پیش از شروع فصل سرد عنوان کرد.

مُدیر برق شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت گروه عملیاتی روشنایی معابر در پنج بلوار اصلی شهر یاسوج خبرداد.

پردال گفت: هم اکنون کار اصلاح و احداث روشنایی معابر بلوارهای اصلی شهر یاسوج مانند بلوار شهید قرنی، بلوار بویراحمد، بلوار ابوذر، بلوار کشاورز و بلوار استاندارد انجام گرفته و درحال اصلاح و احداث روشنایی معابر پنج بلوار دیگر شهر یاسوج هستیم.

وی با تاکید براینکه تلاش خواهیم کرد پیش از شروع فصل سرد، تمامی روشنایی معابر درون شهری یاسوج را رفع عیب کنیم، خاطرنشان کرد: کار اصلاح و احداث روشنایی معابر برخی از روستاهای شهرستان بویراحمد نیز در دستورکار قرار گرفته است.

مُدیر برق شهرستان بویراحمد افزود: شهر یاسوج بعنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در فصل سرد شاهد بارش برف و باران شدید نسبت به سایر مناطق استانی بوده که می طلبد برای جلوگیری از برخی مشکلات روشنایی معابر از هم اکنون فعالیت های گسترده ای را آغاز کرد.
لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات