کاشمر میزبان ناظران طرح همیاران آب

احمد عصمتی مقدم-کاشمر: جلسه آموزشی طرح همیاران آب برای توجیه ناظران این طرح به میزبانی شهرستان کاشمر‌ برگزار‌ شد. کاشمر به عنوان کانون منطقه توسط دبیرخانه استانی انتخاب شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، ناظران شهرستان ‌های کاشمر، گناباد، بجستان، بردسکن و خلیل آباد و همچنین دکتر "داوری" به عنوان دبیر استانی طرح، دکتر "معماریان" ریاست مرکز آموزش عالی شهرستان، مهندس "حکمتی‌فر" مدیر امور آب شهرستان و دبیر شهرستانی طرح و دکتر "نایه‌در" معاون عمرانی فرمانداری و سایر ناظرین در این جلسه حضور یافتند.

این گزارش حاکی است در ابتدای جلسه دکتر "داوری" با ارائه فایل‌های آموزشی به بیان مفاهیم مهم و کلیات طرح، وظایف و عملکرد اعضا در جهت کاهش مصارف، وظایف ناظران، اهداف طرح و سایر مباحث دخیل در طرح پرداخت. دکتر "معماریان" نیز به پتانسیل نیروی انسانی و پشتوانه علمی در شهرستان اشاره کرد و استفاده از ظرفیت تمامی بخش ها مخصوصا نخبگان و جامعه علمی شهرستان را در پیشبرد اهداف طرح همیاران آب و توسعه پایدار منطقه  با توجه به محدودیتهای منابع آبی خواستار شد.

در ادامه مهندس "حکمتی‌فر" به شرایط خاص منطقه و وضعیت موجود منابع آبی پرداخت و گزارش مختصری را از روند اجرای طرح همیاران آب ارائه کرد.

در پایان جلسه نیز دکتر مجیدی عضو هیئت علمی مرکز آموزش عالی به جمع‌بندی مطالب جلسه پرداخت و از همه شرکت کنندگان به نمایندگی از جامعه علمی و نخبگان شهرستان تشکر کرد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات