برخورد با موتورسواران متخلف در مسیرهای دوچرخه  ...

برخورد با موتورسواران متخلف در مسیرهای دوچرخه ...

برخورد با موتورسواران متخلف در مسیرهای دوچرخه تشدید شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، مجتبی بهاروند، به مناسبت هفته نیروی انتظامی، با سرهنگ حمیدرضا دهنوی، رئیس پلیس راهور استان خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد.

بهاروند در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهارکرد: شورای پنجم شهر مشهد از ابتدای فعالیت خود تاکنون تعاملات و ارتباطات بسیار خوب و سازنده‌ای با مجموعه نیروی انتظامی و بویژه پلیس راهور داشته و در ادامه نیز این همکاری‌ها استمرار خواهد داشت.

وی در ادامه ضمن تقدیر از همراهی‌های پلیس راهور در بحث اجرای مسیرهای دوچرخه، گفت: یکی از معضلات و مشکلات امروز شهروندان دوچرخه‌سوار، تردد موتورسواران در مسیرهای دوچرخه است که موجب سلب امنیت شده و خطرهای متعددی را ایجاد می‌کند؛ لذا خواهشمندیم پلیس راهور نظارت و برخوردهای خود با متخلفین را تشدید کند.

سرهنگ دهنوی هم در این دیدار با تقدیر از نگاه حمایتی شورای شهر و مدیریت شهری در این دوره نسبت به پلیس راهور، افزود: بسیار خرسندیم که در این دوره هماهنگی و تعامل بسیار خوبی نیز شکل گرفته و دستاوردهای ارزشمندی نیز داشته است.

وی همچنین از تقویت نظارت‌ها برای کنترل و اعمال قانون موتورسواران ترددکننده در مسیرهای دوچرخه خبرداد و اظهارکرد: در کنار این اقدامات، در بحث فرهنگ‌سازی نیز باید کار شود و دوچرخه‌سواران را به رعایت موارد قانونی همچون کلاه ایمنی و ... تشویق کنیم.

دهنوی در پایان با اشاره به طرح حق تقدم عابر پیاده‌، گفت: در این حوزه نیز کارهای بسیار خوبی انجام شده که ظرف یک ماه آینده گزارش جامع و کاملی ارائه خواهیم کرد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات