جمع آوری و توقیف شش دستگاه پمپ آب غیر مجاز در امور منابع آب...

مدیر امور منابع آب شهرستان اسلامشهر از جمع آوری و توقیف شش دستگاه پمپ آب غیر مجاز و منصوبات آن از بستر و حریم رودخانه کرج و سیاه آب در حوزه عملکر این امور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "عبدالکریم خلجی" با بیان این خبر افزود : در راستای عمل به قانون توزیع عادلانه آب و همچنین پیشگیری از برداشت غیر مجاز آب توسط بهره برداران غیر قانونی ، اکیپ نظارت بر منابع آب این امور با شناسایی شش دستگاه پمپ آب غیر مجاز، با اخذ حکم قضایی نسبت به توقیف و جمع آوری آن  اقدام نمودند.

خلجی با بیان اینکه این پمپ آب غیرمجاز با لوله آبده به قطر متوسط شش اینچ در حاشیه رودخانه کرج و سیاه آب واقع در محدوده اراضی کمالیه ، صالحیه ، چیچکلو و واوان در شهرستان اسلامشهر قرار داشته است، گفت: امور منابع آب اسلامشهر، حفاظت از منابع آب های سطحی و زیر زمینی را جزو وظایفت ذاتی خود می داند و همواره در عمل به این وظیفه مهم با اهتمام جدی کوشیده است.

مدیر امور منابع آب شهرستان اسلامشهر در پایان خاطر نشان کرد: این امور مجدانه در راستای تحقق مفاد قانون توزیع عادلانه آب در حوزه های حفاظت و بهره برداری از منابع آب اقدامات لازم را به طور مستمر به عمل خواهد آورد و با افراد خاطی که با بی توجهی به قانون مذکور اقدام به بهره برداری غیر مجاز از منابع آب و یا فروش آن می نمایند ،مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات