احداث دو مجتمع ساماندهی مشاغل مزاحم در منطقه ۷/ آسفالت همه معابر و  ...

احداث دو مجتمع ساماندهی مشاغل مزاحم در منطقه ۷/ آسفالت همه معابر و ...

احداث دو مجتمع ساماندهی مشاغل مزاحم در منطقه ۷/ آسفالت همه معابر و پیاده روهای خاکی این منطقه تا پایان سال جاری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حسین فرهادیان با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، با اعلام این خبر، اظهار کرد: یکی از مهم ترین مشکلات منطقه هفت به عنوان یکی از مناطق پیرامونی و حاشیه ای شهر مشهد، وجود زمین های رها شده است که باعث وجود آمدن مشکلات بعدی مانند فراوانی سگ ولگرد نیز در این منطقه شده است.
وی ادامه داد: منطقه هفت مشهد با حریم در ارتباط بوده و حل مشکل سگ های ولگرد در این منطقه و سایر مناطق پیرامونی بسیار سخت و مشکل است که با این حال، با اختصاص اکیپ های ویژه، تلاش خود را در این زمینه بکار بسته ایم.
شهردار منطقه هفت مشهد، افزود: در حوزه زمین های رها، اولین قدم تعیین تکلیف های زمین های رها در داخل محدوده شهری است؛ به عنوان مثال در شهرک انقلاب، ۲۵۰ هکتار زمین با کاربری مسکونی متعلق به آستان قدس رضوی وجود دارد که انتظار می رود تعیین تکلیف شده و به سیستم شبکه شهری منطقه متصل شود تا از حالت رها بودن خارج شود.
فرهادیان خاطرنشان کرد: به علت گرانی زمین در مناطق داخلی شهر، اکثر مشاغل مزاحم و آلاینده در مناطق پیرامونی و حاشیه ای استقرار یافته اند که منطقه هفت نیز از این قاعده مستثنی نیست، اما به هر حال، ساکنان این منطقه نیز انتظار دارند در فضایی آرام زندگی کنند و لازم است محدوده سکونتگاهی، عالی از هرگونه مشاغل مزاحم باشد که بازتاب این مشکل در تماس های مردمی ۱۳۷، دیده می شود.
وی تاکید کرد: برای حل این مشکل، احداث دو مجتمع ساماندهی مشاغل مزاحم به نام ابریشم و بساروج، در دستور کار قرار گرفته است که مجوزهای لازم برای سرمایه گذار صادر شده و تعاونی ها در حال عضو گیری هستند که طی یکی دو ماه آینده، احداث این مجتمع ها آغاز می شود.
شهردار منطقه هفت مشهد تصریح کرد: وجود معابر خاکی، دیگر مشکل موجود در منطقه است که ما و ساکنان را آزار می دهد، لذا برای حل این مشکل نیز برنامه ریزی کرده ایم و مقرر شده است همه معابر و پیاده روهای خاکی منطقه هفت تا پایان سال جاری آسفالت شود.
فرهادیان عنوان کرد: با وجود اجرای شبکه فاضلاب در بسیاری از معابر منطقه هفت، متاسفانه هنوز بسیاری از منازل، با وجود پرداخت بهای انشعاب، به شبکه فاضلاب شهری متصل نشده اند که باعث شده است فاضلاب خانگی خود را در معابر و کانال های آب های سطحی رها کنند، لذا در حال رایزنی با آب و فاضلاب برای حل این معضل هستیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات