پیشرفت ۵۱ درصدی تقاطع چهار سطحی آزادگان / نصب ۹۵ قطعه از ۲۴۰ قطعه ...

پیشرفت ۵۱ درصدی تقاطع چهار سطحی آزادگان / نصب ۹۵ قطعه از ۲۴۰ قطعه سگمنت عرشه پل آزادگان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی در این خصوص افزود: یکی از مشکلات میدان نمایشگاه و در پی آن بولوار میثاق ترافیک سنگین این محدوده به ویژه در ایام تعطیل و یا در زمان برگزاری نمایشگاه های مختلف در محل نمایشگاه بین المللی است که گلایه زائر و مجاور را در پی داشته است.
وی اضافه کرد: بر همین اساس با توجه به مطالبه مردم برای رفع این مشکل و ضرورت های ترافیکی، عملیات اجرای پروژه تقاطع چهار سطحی آزادگان در محل اتصال بزرگراه میثاق، بزرگراه امام علی (ع) و میدان نمایشگاه در غرب مشهد از ۲۵ مرداد ۹۸ آغاز شد.
کاظمی با بیان اینکه تقاطع میدان نمایشگاه دارای چهار سطح است که سطح منفی یک آن بولوار نمایشگاه را به بولوار آیت الله هاشمی رفسنجانی متصل می کند، اظهارکرد: سطح صفر این پروژه نیز به صورت میدان اجرا خواهد شد.
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد : سطح مثبت یک این تقاطع نیز، شرق بزرگراه امام علی (ع) را به غرب این بزرگراه و به سوی چناران متصل می کند.
وی تصریح کرد: همچنین سطح مثبت دو تقاطع غیر همسطح آزادگان که دارای دو چپگرد است بزرگراه امام علی (ع) را به بولوار نمایشگاه و دیگری غرب بزرگراه امام علی(ع) از سمت چناران را به بولوار آیت الله هاشمی رفسنجانی متصل خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه عرشه پل های تقاطع غیر همسطح آزادگان به صورت قطعات سگمنت اجرا خواهد شد، گفت: اکنون ۹۵ قطعه از عرشه یکی از پل ها نصب شده و ۱۸۰ قطعه دیگر نیز در کارگاه تولید و آماده نصب است.
کاظمی ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر عملیات اجرایی این پروژه بزرگ روند خوبی دارد و امیدواریم سه سطح از آن بهمن ماه امسال آماده بهره برداری شود.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات