کسب 3 رتبه برتر در ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور

کسب 3 رتبه برتر در ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور

به گزارش روابط عمومی شرکت آب خراسان رضوی، شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی توانست در دومین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور حائز سه رتبه برتر گردد.

«کاظم جم» مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت : به یاری خداوند توانستیم برای دومین سال پیاپی در این جشنواره حائز رتبه گردیم. وی افزود : امسال دفتر روابط عمومی این شرکت توانست حائز سه رتبه گردد که بالاترین رتبه ها در بین شرکت های آی منطقه ای سراسر کشور بود.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی کسب مقام اول در رشته نوآوری و خلاقیت، کسب مقام دوم در رشته ارتباط با پایگاه خبری وزارت نیرو (پاون) و کسب مقام سوم در رشته آموزش همکاران روابط عمومی و اصحاب رسانه را رتبه های این شرکت برشمرد.

وی یاد آور شد خوشبختانه هرچند این ارزیابی ها توسط داوران خارج از وزارت نیرو انجام گرفته اما دقت در تکمیل مستندات و ارائه و ارسال آن در قالب تعریف شده، همچنین ارسال طرح ها و برنامه های خلاقانه و نوآور در حوزه روابط عمومی را از دلایل موفقیت در این جشنواره دانست.

« جم » تغییر نگاه به مقوله روابط عمومی را بویژه در شرکت های تخصصی و فنی یک الزام دانست و تاکید کرد با توجه به ساختار بخش آب کشور و اینکه موضوع آب یک مسأله پیچیده وچند وجهی است، گفت همانطور که تمامی بخش های شرکت های آب منطقه ای باید با شرایط جدید در مدیریت آب خودشان را منطبق نمایند، دفاتر روابط عمومی شرکت ها نیز باید با بازنگری در شرح وظایفشان بستر لازم برای افزایش سطح مشارکت بهره برداران در مدیریت آب را داشته باشند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات