نصب چهار کنتور هوشمند بر روی چاه های کشاورزی توسط امور منابع آب...

مدیر امور منابع آب شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا از نصب چهار کنتور هوشمند بر روی چاه های مجاز دارای پروانه بهره برداری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "محمد داوودی" با اعلام این خبر، گفت: در راستای قانون احیاء و تعادل بخشی آب های زیر زمینی و جلوگیری از اضافه برداشت و کنترل بهره برداری از چاه های مجاز، طی یک روز کاری  چهار عدد کنتور هوشمند حجمی بر روی چاه های کشاورزی حوزه عملکرد امور منابع آب شهرستان های ورامین،قرچک و پیشوا نصب گردید.

داوودی در ادامه افزود: با توجه به افت روز افزون سطح آب‌های زیرزمینی، مدیریت مصرف آب و برق در بخش کشاورزی امری ضروری است و نصب کنتورهای هوشمند، بر روی چاه های مجاز می تواند یکی از بهترین روش های کنترل و جلوگیری از اضافه برداشت آب توسط بهره برداران از این چا ه ها باشد.

مدیر امور منابع آب ورامین، قرچک و پیشوا در پایان با تاکید بر ارتباط خوب و همکاری تنگاتنگ دستگاه قضایی برای برخورد با متخلفان و متجاوزان به منابع آب سطحی و زیرزمینی، خاطر نشان کرد: این امور بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد نمود.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات